۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۵۱۳۷۷۵
در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم؛

آیین افتتاحیه برنامه‌های دهه کرامت استان تهران برگزار شد

مراسم افتتاحیه دهه کرامت استان تهران با حضور علما، مسؤولان و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان تهران در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
عبدالعظیم حسنی(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دهه کرامت استان تهران عصر امروز با حضور علما، مسؤولان و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان تهران در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

در این مراسم افزون بر برنامه‎های متنوعی که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد حجت الاسلام ارباب سلمیانی دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به سخنرانی پرداخت و گفت: حرکت امام رضا(ع) به سبب تهدید و فشار مامون از مدینه به مرو مهاجرت کردند اما امام رضا(ع) با هجرتشان این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و با انتقال و تبلیغ فرمایشات اهل بیت(ع) مانع نفوذ باطل به جبهه حق شدند.

دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اضافه کرد: امام رضا(ع) براساس حکمتشان مرز بین اسلام با سایر ادیان را مشخص کردند و با خنثی سازی توطئه مامون اسلام را از خطر جدی نجات دادند.

حجت الاسلام ارباب سلمیانی حکمت و مقاومت امام رضا(ع) را بهترین الگو برای مردم دانست و گفت: در دهه کرامت باید به این دو مقوله مهم توجه ویژه شود.

در بخش دیگر هدایت الله جمالی پور فرماندار و استاندار ویژه شهرری گفت: اسلام آخرین و کاملترین دین الهی است.

وی افزود: ما باید خود را به خصائص دینی که از آن فاصله داریم نزدیک‌ کنیم و با کسب معرفت رفتار و کردار متعالی را در وجود خودمان پرورش دهیم./813/پ203/ب1

ارسال نظرات