۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۱۴۷۶۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سیاست های آمریکا در منطقه با مدیریت ایران اسلامی شکست خورده است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز سیاست های آمریکایی ها در سایه مدیریت نظام اسلامی با شکست مواجه شده است، گفت: امروز خود آمریکایی ها به شکست سنگین در کشورهای منطقه معترف هستند و این نشان دهنده بی اثربودن سیاست های مداخله جویانه آمریکایی ها است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان نکا به بد عهدی آشکار آمریکایی ها در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها بار دیگر چهره پلید و خصمانه خود در برابر ملت ایران را آشکار کردند.

وی با بیان این که دولتمردان آمریکایی هیچ گاه دست از خوی استکباری خود در برابر ملت ها برنخواهند داشت، افزود: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات آمریکایی ها را در جهان به چالش کشاند، تصریح کرد: همین مسأله مهم ترین عامل دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران در سه دهه اخیر بوده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران علنی و آشکار است، خاطرنشان کرد: امروز با گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی اما همچنان یک تقابل جدی میان ایران اسلامی و آمریکای جنایت کار وجود دارد

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها خود را صاحب و مالک همه کشورهای جهان می دادند، تصریح کرد: خوی جنایت کارانه و مستکبرانه آمریکایی ها علیرغم شکست های متعدد آنها در سه دهه اخیر اما امروز نیز همچنان ادامه دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنایت های آمریکایی ها علیه بشریت هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها که در جنایت و خونریزی در صف نخست جنایت کاران جهان قرار دارند امروز برای ملت های جهان ژست حقوق بشری می گیرند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که با بیان این که بحران های امروز منطقه محصول سیاست های مستکبرانه و مداخاله جویانه آمریکایی ها در امور کشورهای دیگر است، تصریح کرد: آمریکا علیرغم این همه فجایع که در جهان بشریت به وجود آورده نمی خواهد از سیاست های غلط و استکباری خود در جهان دست بردارد.

امام جمعه نکا با بیان این که آمریکایی ها فکر می کنند با تحریم و تهدید می تواند نگاه و رویکرد ملت ها را تغییر دهند، خاطرنشان کرد: فشارها و تهدید های آمریکایی ها در 38 سال گذشته علیه ملت ایران تنها انزوای آنها در جهان تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران  با بیان این که تهدید ها و تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکایی ها حتی ذره ای مانع رسیدن این ملت به اهداف متعالی انقلاب اسلامی نشده است، گفت: این ملت در سایه همین تحریم ها به مهم ترین پیشرفت های بزرگی در عرصه ها و صحنه های مختلفی دست یافته است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که آمریکایی ها به هیچ عنوان به یک معاهده بین المللی نظیر برجام نیز پایبند نبوده اند، خاطرنشان کرد: در جریان مذاکرات هسته ای سال های اخیر آمریکایی ها همواره با برنامه ها و نقش های مختلفی به دنبال دور زدن مذاکرات بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به فریبکاری آمریکایی ها در جریان برجام تأکید داشتند، تصریح کرد: اما متأسفانه برخی ها در داخل بدون توجه به هشدارهای مقام معظم رهبری تنها در مسیری که خودشان تشخیص دادند حرکت کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برخی  شتابزدگی ها در قضیه برجام متأسفانه اثرات نامطلوبی را در پی داشته است، خاطرنشان کرد: باید در مسائل ملی نظیر برجام باید از توان و ظرفیت همه کارشناسان موافق و مخالف این مسأله ملی استفاده می شد.

امام جمعه نکا با بیان این که آمریکایی ها از هر ظرفیتی برای انزوای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف استفاده می کند، افزود: امروز آمریکا ایران اسلامی را مهم ترین سد در برابر اجرای سیاست های استکباری خود در جهان می داند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز سیاست های آمریکایی ها در سایه مدیریت نظام اسلامی با شکست مواجه شده است، خاطرنشان کرد: امروز خود آمریکایی ها به شکست سنگین در کشورهای منطقه معترف هستند و این نشان دهنده بی اثربودن سیاست های مداخله جویانه آمریکایی ها است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز دیگر دوران کدخدامنشی در جهان به پایان رسیده و آمریکایی ها باید بدانند که کشورهای جهان مستقل بوده و دارای آزادی اندیشه و بیان هستند، تصریح کرد: آمریکایی ها باید استقلال و آزادی در دیگر کشورهای جهان را به رسمیت به شمارند و از دخالت های بی مورد در امور این کشورها به شدت پرهیز کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی های دشمنان نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که همه فشارها و تهدید های دشمنان را تحمل کرده و از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع و پشتیبانی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود نگاه انقلابی را رمز پیروزی های ملت بزرگ ایران در سه دهه اخیر دانست و تصریح کرد: امروز نیز برای عبور از بحران ها و مشکلات پیش روی باید نگاه و فکر انقلابی مورد نظر و توجه همه مسؤولان و مدیران کشور باشد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که تجربه ثابت کرده که امور مهم کشور تنها با نگاه و مدیریت انقلابی پیش می رود، خاطرنشان کرد: در هر مقطعی که این تفکر اصیل کمی مورد بی مهری قرار گرفت شاهد کند شدن قطار پیشرفت کشور در عرصه های مختلف بودیم./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات