۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۵۱۴۹۷۲
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

پدر امام خمینی و امیرکبیر شاخص ترین شهدای قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی

امام جمعه اراک با بیان اینکه آنان پدر حضرت امام خمینی و امیرکبیر شاخص ترین شهدای قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: شمار شهدای قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز کم نیست در کنگره استان مرکزی باید با شیوه ای جذاب و با محتوای قابل قبول به شهدای آن دوران نیز توجه ویژه قرار گیرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شامگاه گذشته در نشست شورای سیاستگذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در اراک، بیان کرد: راس کنگره استان مرکزی امام راحل است، هر چند که در استان مرکزی امام خمینی(ره) در راس تمام مسائل قرار دارد.

شمار شهدای قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی کم نیست

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه کنگره ملی دفاع مقدس در استان های مختلف ایران اسلامی برگزار شده است، گفت: کنگره ملی دفاع مقدس در استان مرکزی به سبب لحاظ طراحی نقش امام امام خمینی (ره) در این دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود، ابراز کرد: در این کنگره باید به گونه ای تدارک دیده شود که در خور شان امام خمینی (ره) و شهدا باشد و این برنامه با محتوای اثرگذار برگزار شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه آنان پدر حضرت امام خمینی (ره) و امیر کبیر شاخص ترین شهدای قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: شمار شهدای قبل از دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز کم نیست در کنگره استان مرکزی باید با شیوه ای جذاب و با محتوای قابل قبول به شهدای آن دوران نیز توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نقش امام خمینی (ره) در تمام مسائل قابل توجه است، افزود: در راستای ادامه دادن راه امام راحل، باید در مبارزه با دشمن کوتاهی نکنیم و این جنگ هرچقدر هم که طول بکشد ما آمادگی لازم را داریم.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابعاد شخصیتی و نظریه های علمی، عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی الگویی منحصر به فرد جامعه است و نخبگان فکری و گروه های مرجع باید به ابعاد و ویژگی های شخصیتی امام راحل بیش از پیش بپردازند.

اطلاعات سایت‌های کنگره باید در تراز امام و انقلاب اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه بزرگی است که در لوای اندیشه دینی و از قیام عاشورا تا کنون زنده نگه داشته شده و مناسبات و مصادیق این مهم در زمان کنونی باید به بهترین شکل و شیوه و بیانی اثربخش بیان شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات سایت‌های کنگره باید در تراز امام و انقلاب اسلامی باشد، ابراز داشت: سایت‌هایی که در این کنگره فعال هستند رکن مهمی را تشکیل می‌دهند به روز بودن و با کیفیت بودن اطلاعات این سایت‌ها بسیار مهم است و به خوبی می توانند نقش آفرینی کنند.

شایان ذکر است، کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان در سال ۹۷ برگزار می‌شود./842/پ202/ب1

ارسال نظرات