۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۵۱۵۶۸۴
آیت الله دری نجف آبادی:

مسؤولان از کارآفرینان داخلی حمایت کنند

امام جمعه اراک گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید حامی صنایع باشند و با تمام توان خود از کارآفرینان داخلی حمایت هدفمند و عقلایی کنند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران استان مرکزی در بیت امام جمعه اراک، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع مالی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

هدایتگری اصولی فکری و مالی در برنامه‌های عمرانی و اقتصادی کشور

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه کارآفرینی تنها راه نجات کشور از معضل بیکاری است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید حامی صنایع باشند و با تمام توان خود از کارآفرینان داخلی حمایت هدفمند و عقلایی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی هدایتگری اصولی فکری و مالی در برنامه‌های عمرانی و اقتصادی کشور و استان را از وظایف مهم مسؤولان دانست و اظهار داشت: مدیران باید با برنامه ریزیهای پسندیده خود در مسیر آبادانی کشور خود تتاش و گام بردارند.

بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه محسوب می شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب بیکاری است، تصریح کرد: بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه محسوب می شود و در جهت مقابله با این معضل باید منابع مالی کشور در راستای ایجاد اشتغال پایدار همراه با ارتقای نرخ بهره وری به کار گرفته شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه بسیاری از کشورها بدون نفت توانسته اند اقتصادی مولد و زنده داشته باشند، اظهار داشت: ایران اسلامی کشوری برخوردار در منابع خدادادی و نیروی انسانی مستعد و توانمند است و باید با بهره گیری از روش های کارآمد این منابع را در راستای شکوفایی ابعاد غیرنفتی اقتصاد، هدایتگری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گسترش برنامه های عدالت محور را از شاخصه های مدیریت در جامعه اسلامی دانست و ابراز کرد: مسؤولان در راستای گسترش برنامه های عدالت محور باید متعهد به قانون باشند و همچنین باید از حمایت های بی ضابطه نسبت به برخی افراد و نزدیکان پرهیز کنند.

وحدت، ایمان و تقوا از مهم‌ترین دستاودهای مراسم حج

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به مناسک مقدس حج، بیان داشت: سفر حج بهترین فرصت برای ترویج وحدت اسلامی و مقابله با تفرقه افکنی دشمنان این دین مبین است و وحدت، ایمان و تقوا از مهم‌ترین دستاودهای مراسم حج است که مسلمین باید به آن ها توجه ویژه داشته باشند.

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی 15 روز  یک بار روزهای چهارشنبه در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./842/پ202/ب1

ارسال نظرات