۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۵۱۵۷۷۴

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افتتاح شد

همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با حضور مسؤولان و خدام حرم امام رضا افتتاح شد.
دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، علیرضا شهرستانی رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ابراز داشت: افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قطعأ برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.

شهرستانی اظهار داشت: امام رضا (ع) چراغ هدایت بوده و همه مسلمانان به ساحت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عشق و ارادت دارند.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: وجود ائمه اطهار علیهم السلام برای بندگان سراسر نور و رحمت و هدایت است و خدمت به زائران ائمه اطهار به منزله کسب رضای الهی است.

وی در ادامه بیان داشت: مردم شریف کرمانشاه از علاقمندان ویژه امام رضا (ع) بوده و افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه موجب دلگرمی مردم و انسجام خدمات در سطح استان خواهد شد.

شهرستانی در پایان عنوان داشت: نماینده آستان قدس رضوی در استان انسان فرهیخته ای است که امید است با همت ایشان و به واسطه حمایت های آستان قدس رضوی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی زمینه های اشتغال در استان کرمانشاه نیز فراهم شود.

 حسن موحد مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از حضور خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در کرمانشاه ابراز داشت: کرمانشاه شهر حماسه و حماسه سازان و کربلای ایران اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه تصریح کرد: این سرزمین محل ریخته شدن خون پاک شهیدان والامقامی همچون شهید شیرودی، شهید کشوری، شهید بروجردی و دیگر شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس است که با خون مطهر آنها پرچم عزت و سرافرازی ایران اسلامی برافراشته شد.

این مسؤول در ادامه با تقدیر از حضور خدام بارگاه مطهر رضوی در استان خاطرنشان کرد: امروز این سرزمین که مملو از خاطرات شهداست رنگ رضوی هم به خود گرفته است.

وی افزود: پس از اربعین یک حرکت معنوی، فرهنگی و الهی در استان جریان گرفت، فرهنگ رضوی نیز نیز در حال عالمگیر شدن بوده و همزمان با جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهل کشور دنیا نیز این جریان به راه افتاده است.

موحد بیان داشت: در روزهای گذشته کاروان خدام رضوی در هرجای استان که حاضر می شدند اجتماع عظیم و باشکوه از اقشار مختلف مردم بصورت یکپارچه شکل می گرفت که یادآور روزهای نخستین انقلاب اسلامی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه مطرح کرد: شهدا در این منطقه حماسه آفریدند و مردم کرمانشاه انتظار بسیاری کشیدند که خیمه ای نیز بر سر راه امام رضا (ع) داشته باشند و ریسمان دل خود را به پنجره فولاد گره بزنند.

این مسؤول اظهار داشت: با تشکیل این خیمه سهولت دسترسی به بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای خدمت خادمانه ایجاد شده است و این بزرگترین نعمت و هدیه دهه کرامت سال جاری برای استان است.

موحد در پایان عنوان داشت: ما در عید انقلاب خیمه امام رضایی را با عشق و ارادت خادمیاران راه اندازی کردیم که خوشبختانه امروز در دهه کرامت رسمأ افتتاح شد و در همین مدت کوتاه خدمات جهادی بسیار زیبایی با عشق و ارادت به امام رضا (ع) انجام شد./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات