۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۱۶۰۲۵
سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید:

پرچم داران ایران اسلامی به ریسمان محکم و استوار الهی متصل هستند

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشمنان سعی دارند پرچم و پرچم دار ایران اسلامی را هدف قرار دهند اما دشمنان غافل از این هستند که پرچم و پرچم داران ایران اسلامی به ریسمان محکم و استوار الهی متصل هستند.
خدام رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا کوثری، سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید و مبلغ اعزامی خدام رضوی ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در مصلی المهدی(عج) این شهر، اظهار داشت: از جوانان و نوجوانان که در این چند روز به صورت جهادی با کاروان خدام رضوی همکاری کردند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه پرچم داری یک سنت قدیمی و با ارزش اسلام است، گفت: پرچم نقش بالایی دارد و یکی از نمادها برای پیروزی برافراشته شدن پرچم بوده است.

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه جای خوشحالی دارد که پرچم جمهوری اسلامی ایران به دست رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی افتاده است، افزود: دشمنان سعی دارند پرچم و پرچم دار را هدف قرار دهند اما دشمنان نادان و ضعیف ایران نتوانستند کاری انجام بدهند و غافل از این هستند که پرچم و پرچم داران ایران اسلامی به ریسمان محکم و استوار الهی متصل می باشند و دشمن هیچ وقت نمی تواند این پرچم را به زمین بزند.

حجت الاسلام کوثری تصریح کرد: امروز دچار جنگ نرم هستیم و نقش پرچم در این شرایط بالا است، امروز جملات زیبا و مقدسی روی پرچم دشمن از جمله داعش وجود دارد اما خوراکی که به مردم تغذیه می شود خوراک مسموم است و زیر پرچم داعش ظلم و ستم هایی صورت می گیرد و سر افراد را می برند.

وی ادامه داد: امسال پیام وحدت و مهربانی امام رضا(ع) با پرچم به 34 کشور جهان صادر شده است و در هر کجا که عاشق امام رضا(ع) وجود دارد مهربانی حضرت نیز صادر شد.

سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه زیارت، خدمت رسانی و رساندن پیام محوری این کاروان از جمله اهداف حضور خدام رضوی در استان ها است، خاطرنشان کرد: زیارت یکی از موضوعاتی در دین اسلام و مذهب تشیع است که برای پیشرفت و برای رسیدن مومنان به خوشبختی سفارش شده است.

حجت الاسلام کوثری با بیان اینکه اولویت نخست کاروان زیر سایه خورشید مناطق محروم و مرزی بود، افزود: پیام محوری کاروان زیر سایه خورشید در سال جاری«به تو اقتدا می کنم یا امام رضا(ع)» بوده است، هر جا که به پیروزی رسیدیم به این دلیل است که زندگی اهل بیت(ع) را الگو قرار دادیم و هر جا شکست خوردیم به این دلیل است که از اهل بیت(ع) غافل شدیم./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات