۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۱۶۸۲۱

دیدار آیت الله حیدری با شیخ بشیر النجفی

آیت الله حیدری، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با شیخ بشیر النجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.
آیت الله العظمی بشیر النجفی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه حضور در عراق به همراه کاروان زیر سایه خورشید با شیخ بشیر النجفی، از مراجع تقلید عراق دیدار کرد.

در این دیدار شیخ بشیر النجفی پس از زیارت پرچم حرم مطهر بارگاه رضوی اظهار داشت: افتخار می کنم که روزی نوکر امام رضا(ع) باشم.

این مرجع تقلید افزود: حضرت زهرا (س) مایه مباهات زمینیان به ملائک است و خاندان وی نیز بهانه برکت و امنیت پیروان این خاندان هستند.

این مرجع شیعی ادامه داد: در شرایط حاکم بر جوامع اسلامی و ظهور تکفیریان، تبیین وتبلیغ فضایل اهل بیت(ع) یک امر به معروف واجب است و حرکت آستان رضوی برای ارسال کاروان های تبلیغی به سراسر جهان قابل ستایش است.

النجفی اظهار داشت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد امام رضا (ع) انیس القلوب بودن است که همه به پیروی آن حضرت افتخار می کنند.

در ادامه این دیدار آیت الله محسن حیدری با ذکر روایاتی از کتب اهل تشیع و سنت گفت: امام رضا(ع) زیباترین دلیل اتحاد  مسلمانان است.

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: استقبال اهل سنت در شهر زبیر از پرچم رضوی مؤید اشتیاق زائدالوصف پیروان اهل تسنن به دوست داری این امام است./۹۴۵۶/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات