۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۱۶۹۹۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز:

داشتن انگیزه انقلابی لازمه آتش به اختیار در عرصه فرهنگی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز داشتن انگیزه انقلابی و حفظ وحدت را لازمه اجرایی کردن مفهوم آتش به اختیار در عرصه فرهنگی دانست و گفت: این مهم سبب افتخار و سربلندی ملت است و باید مورد توجه ویژه مسؤولان قرار گیرد.
حجت الاسلام لرستانی

حجت الاسلام علی لرستانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محوریت فرمایشات رهبری در زمینه آتش به اختیار بیان داشت: یکی از اموری که موجب نجات و سعادت جامعه بشری می شود تبعیت از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه تجربه و تاریخ دیگران گذشتگان نشان داده جامعه ای که اهمیت به این جایگاه ندادن و یا تبعیت نکردن موجب انحراف و هرج و مرج در سطح جامعه شدند، افزود: فرمایشات رهبری به عنوان ولی فقیه زمانه باید همواره برای نیروهای انقلابی به عنوان فصل الخطاب باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به مفهوم آتش به اختیار عنوان کرد: این مهم به معنای انجام کارهای فرهنگی خودجوش و با تبعیت از قانون و به دور از هرج و مرج در جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه باید به دنبال انجام کارهای فرهنگی اثرگذار باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به نفوذ دشمن دشمنان در عرصه فرهنگی باید به دنبال فکر صحیح و دارای ابتکار و همت بلند بود.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه نیروهای انقلابی، دلسوز و علاقه مند به کشور باید به سمت اهداف بلند و حفظ نظم، قانون، آرامش کشور، جلوگیری از سوء استفاده دشمنان و حمایت از مظلومان باشند، عنوان داشت: این افراد باید نسبت به دیگر مسائل جهان اسلام به طور صریح اعلام نظر کنند.

وی با بیان اینکه آتش به اختیار نیروهای حزب الهی در عرصه فرهنگی از ذخایر ارزشمند اجتماعی و مایه سرافرازی و امید ملت خواهد شد، افزود: لازمه این ذخایر حفظ وحدت و یکپارچگی، حفظ انگیزه انقلابی و حرکت در جهت اهداف و آرمانهای انقلاب است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه مهم ترین توطئه نفوذ تغییر فرهنگ اسلامی و ایجاد تفرقه داخلی و منطقه ای است، اظهار داشت: از وظایف مهم پاسداران حفظ انقلاب اسلامی از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی با یادآوری به اینکه امام راحل در پیام و سفارش خود به نیروهای انقلابی فرمودند من چه در بین شما باشم و یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد، افزود: امام راحل تأکید داشتند که در مسائل فرهنگی هر کجا شاهد انحراف بودید به مسؤولان تذکر بدهید و اگر عمل نکردند نیروهای انقلابی و حزب الهی اقدام کنند.

حجت الاسلام لرستانی اظهار داشت: فرمایش رهبر معظم انقلاب از یک جنبه در راستای صیانت از انقلاب و در سایه فرهنگی و فکری است و باید از خودسری، خشونت و تندی پرهیز شود هرچند در برابر دشمنان اسلام باید با شدت و تمام توان ایستاد.

وی ادامه داد: برای آتش به اختیار در امر فرهنگی نیاز به تشخیص صحیح داریم، به این منظور که جبهه خودی را از جبهه دشمن تشخیص دهیم و ممانعت از نفوذ نامحرمان و دشمنان در انقلاب را دنبال کنیم.

این مقام مسؤول بیان داشت: یک مسؤول و فرمانده موفق کسی است که در تمام کارهایش خدامحور و ولایت پذیر باشد و با اخلاق خوش، صداقت در گفتار و عمل و خدمت به خلق خدا برنامه های فردی و اجتماعی خود را در پیش گیرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات