۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۱۷۵۹۰
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات لرستان خبر داد؛

برگزاری دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری دوازدهمین دوره ارزیابی و اعطلای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در استان خبر داد و گفت: این دوره روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه جاری برگزار می شود.
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات لرستان

محمد لروند، رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آزمون ورودی دوره آموزشی ویژه حافظان قرآن کریم در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت ۱۴۱ نفر در آزمون ورودی دوره اموزشی حافظان قرآن کریم افزود: ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره  به مرحله دوم راه یافتند.

لروند با بیان اینکه مرحله دوم دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه جاری برگزار می شود، عنوان داشت: این مرحله با شرکت 50 نفر برگزیده در مرحله اول و در اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به کسانی که حد نصاب نمره قبولی را در این دوره کسب کنند مدرک تخصصی حفظ قرآن را دریافت می کنند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مبلغان خواهر و معلمان قرآن خبر داد و گفت: این دوره ها نیز 26 و 27 مرداد ماه جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت 80 نفر از معلمان و مبلغان خواهر در کارگاه های آموزشی قرآنی بیان داشت: این دوره آموزشی با حضور استاد شکری، از اساتید برجسته در حوزه قرآن برگزار خواهد شد.

لروند با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در شهریور ماه خاطرنشان کرد: دوره داوری عمومی مسابقات قرآن کریم در روزهای دوم و سوم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت 80 نفر از داوطلبان در دوره داوری عمومی مسابقات قرآن کریم اظهار داشت: در این دوره 20 نفر موفق به راه یابی در دوره دوم شدند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات