۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۱۸۲۹۷
روحانی آزاده:

بیان خاطرات رزمندگان مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رزمنده مدافع حرم با بیان اینکه امروز ناتوی اسلامی محقق شده است، گفت: در این روزها نباید از ولایت جدا شد و از طرفی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همان بیان خاطرات است.
جشنواره جبهه مجازی حوزه ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، حجت الاسلام اسحاقیان، روحانی آزاده و رزمنده مدافع حرم در سوریه درمراسم افتتاحیه نخستین همایش اسوه های مقاومت ویژه تجلیل از آزادگان روحانی حوزه های علمیه سراسر کشور که 23 مرداد در هتل نخل برگزار شد، گفت: آخرین عملیاتی که در دوران دفاع مقدس در آن شرکت داشتم در سال 63 بود.

وی با بیان اینکه در این عملیات بعد از 48 ساعت اسیر شدم، افزود: بعد از اسارت به وطن بازگشتم در حالی که عملیات و جنگ و شهادت طلبی رویای من شده بود تا اینکه در سال 92 به سوریه اعزام شدم.

حجت الاسلام اسحاقیان با بیان اینکه در عملیات فاطمیون رزمنده جوانی را دیدم که متولد سال 65 بود، تصریح کرد: دلاوریهای این رزمنده مرا به یاد دوران دفاع مقدس و رشادت های جوانان خودمان می انداخت.

وی با بیان اینکه این جوان رزمنده که فرمانده بود اسم خودش را ابراهیم گذاشت چرا که می خواست ابراهیم همت باشد، تصریح کرد: او که دوران دفاع مقدس ما را ندیده بود به صورت مداوم از من می پرسید که کارهای من مثل زمان جنگ تحمیلی شما است.

حجت الاسلام اسحاقیان تصریح کرد: در واقع او یکی از بهترین رزمندگان بود و همیشه در قنوت نماز دعای شهادت را می خواند  و بالاخره مزد خودش را در روز تاسوعای حسینی در دوسال قبل در سوریه گرفت و به شهادت رسید.

وی درادامه با تأکید بر این مطلب که امروز جمع بسیاری از سوری ها به ایرانی هایی که آنجا حضور دارند ایمان آورده اند، تصریح کرد:  در واقع دوران پر مرارت دیروز اسارت، میوه های آن امروز به بار نشسته است.

این رزمنده مدافع حرم در ادامه با بیان اینکه امروز ناتوی اسلامی محقق شده است، تصریح کرد: در این روزها نباید از ولایت جدا شد و از طرفی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همان بیان خاطرات است./۹۳۴/پ۲۰۳/ب۱

  

  

ارسال نظرات