۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۵۲۰۲۵۵
معاون شهید لاجوردی:

کسانی که دهه ۶۰ را به سخره می‌گیرند درد کشور ما هستند

معاون شهید لاجوردی گفت: کسانی که دهه ۶۰ را به سخره می‌گیرند و آن را نقص انقلاب می‌دانند درد امروز کشور ما هستند.
شهید  لاجوردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مظفر الوندی معاون شهید لاجوردی، روز چهارشنبه در نوزدهمین سالگرد شهادت مجاهد فی سبیل الله شهید سرافراز حاج سید اسدالله لاجوردی که در مجموعه فرهنگی شهدای هفت‌تیر برگزار شد، گفت: من در دوره‌های مختلف خدمت شهید لاجوردی بودم، از اوصاف او در ده دقیقه سخن گفتن همچون آب دریا به سطل کشیدن است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره شهید لاجوردی مبنی بر اینکه او مردی فولادین بود، عنوان کرد: امروز برخی در فضای مجازی وقایع و حقایق انقلاب را دگرگون می‌سازند، نباید مکاتب فکری الهی و غیر الهی با هم مقایسه شود.

معاون شهید لاجوردی افزود: مکتب اسلام قابل مقایسه با هیچ مکتبی نیست چرا که دست‌پرورده‌هایی چون امیرمؤمنان امام علی(ع) و امام حسین(ع) دارد که با وجود از دست دادن همه عزیزان خود بین شهادت و ذلت، شهادت را انتخاب می‌کنند.

الوندی بیان داشت: یکی از دست‌پرورده‌های اسلام امام راحل هستند که در مقابل تحریم‌های اقتصادی دشمن خطاب به آنان می‌فرمایند ما را از گرسنگی نترسانید ما فرزندان رمضان هستیم.

وی ادامه داد: همچنین این مکتب شخصیت‌های بزرگی نظیر شهید بهشتی و شهید لاجوردی را در خود پرورش داده که هیچ گاه به راست یا چپ منحرف نشدند.

معاون شهید لاجوردی گفت: کسانی که امروز با نماهنگ یا کلیپ در فضای مجازی تبلیغات گسترده بر علیه شهید لاجوردی راه انداختند که او را فردی تندرو یا خشن نشان دهند متأسفانه مدعیان اسلام هستند که سعی در انحراف فکر مردم و جوانان نسبت به نیروهای مخلص انقلاب دارند.

الوندی اظهار داشت: اینکه برخی مدعی شدند که لاجوردی را امام راحل عزل کرده دروغ محض است، کسانی که دهه 60 را به سخره گرفته یا رد می‌کنند و آن را نقص انقلاب می‌دانند درد امروز برای کشور ما هستند، به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب نیز درباره دهه 60 تأکید دارند که جای جلاد و شهید عوض نشود./807/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات