۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۲۰۶۹۸
آیت الله علما:

همدلی نمایندگان استان کرمانشاه، زمینه ترقی منطقه را فراهم می کند

آیت الله علما با اشاره به اینکه همدلی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی زمینه ترقی منطقه را فراهم می کند، گفت: وفاق و همدلی میان نمایندگان استان کرمانشاه نشان دهنده عزم آنها برای برطرف ساختن مشکلات مردم است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در دیدار حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی محل حضور افراد متخصصی است که در خصوص مسائل کشور و منطقه تصمیم گیری می کنند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات و معضلات استان را شناسایی کرده و برای حل این معضلات تدابیری بیندیشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: کاستی های استان شامل بیکاری و وضعیت معیشتی و دیگر معضلات باید با برنامه ریزی های دقیق و تلاش نمایندگان و مسؤولان برطرف شود.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه وفاق و همدلی میان نمایندگان استان کرمانشاه نشان دهنده عزم آنها برای برطرف ساختن مشکلات مردم است.

وی در ادامه مطرح کرد: این همدلی و وفاق و همکاری های متقابل نمایندگان به نفع مردم استان بوده و زمینه های پیشرفت و ترقی منطقه را فراهم می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم فلاحت پیشه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی را به آیت الله علما ارائه کرد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات