۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۵۲۲۷۸۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های قزوین مطرح کرد:

اعزام ۴۰ نفر از روحانیان مبلغ به مناطق و روستاهای قزوین

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های قزوین گفت: در ایام دهه ولایت حدود ۴۰ نفر از مبلغان استان شامل روحانیون مستقر و بومی با هماهنگی ستاد اعزام مبلغ که تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی قزوین هستند برای انجام فعالیت‌های تبلیغی به مناطق و روستاهای اطراف اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام موسی صفی خانی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام موسی صفی‌خانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های قزوین، با اشاره به اعزام تعدادی از مبلغین به مناطق و روستاهای استان قزوین گفت: در ایام دهه ولایت در حدود چهل نفر از مبلغان استان شامل روحانیون مستقر و بومی با هماهنگی ستاد اعزام مبلغ که تحت نظارت اداره تبلیغات اسلامی قزوین هستند به مناطق و روستاهای اطراف جهت انجام فعالیت‌های تبلیغی اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام صفی‌خانی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغان در ایام دهه ولایت تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام و تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال، سخنرانی پیرامون مناسبت‌های دهه ولایت، بیان سیره عملی و فضائل اهل بیت(ع) و تبیین و تحلیل منطقی واقعه غدیر از جمله برنامه‌های تبلیغی مبلغان است.

وی در پایان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای مسابقات فرهنگی و مذهبی، برگزاری مراسم جشن و مولودی خوانی و تشکیل حلقه‌های معرفت از جمله سایر برنامه‌ها خواهد بود./873/د۱۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات