۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۲۷۳۲۴
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران اسلامی مقابل زیاده خواهی های آمریکا قاطعانه ایستادگی می کند

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا با قدرت و قاطعانه ایستادگی خواهد کرد، گفت: مبارزه با ظلم و استکبار از اهداف مهم ملت بزرگ، مومن و خداجوی ایران اسلامی است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا با قدرت و قاطعانه ایستادگی خواهد کرد.

سخنان سخیفانه رییس جمهوری آمریکا نشانگر موضع ضعف

آیت الله دری نجف آبادی مبارزه با ظلم و استکبار از اهداف مهم ملت بزرگ، مومن و خداجوی ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تمام اقشار در کشور با برنامه ریزی و الگوگیری از نهضت عاشورا نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سخنان اخیر ترامپ، بیان کرد: امروز کاملا مشهود است که سخنان سخیفانه رییس جمهوری آمریکا نشانگر موضع ضعف و واهمه این کشور از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه آمریکا و متحدانش بدانند ایران اسلامی هرگز در مقابل بیگانگان و بدخواهان سر تسلیم فرود نخواهد آورد، خاطر نشان کرد: رییس جمهوری آمریکا در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل با گزینه های مختلف ملت ایران را مورد هجمه قرار داد و دشمنان بدانند راه آن ها به بن بست خواهد رسید.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت ایران با تمام وجود از آرمان ها و ارزشهای خود دفاع می کند، ابراز داشت: آمریکای جنایتکار همواره خود را حامی دموکراسی در همه جهان معرفی می کند اما، در سازمان ملل که مرکز رسیدگی به امور کشورهای ستمدیده است بر طبل بدخواهی و ستیز می کوبد

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه ایران اسلامی با هر گونه تجزیه طلبی در کشور های منطقه مخالف است، ابراز داشت: امروز ایران اسلامی با قدرت از کشور عراق حمایت می کند و کشورهای منطقه نیز با حمایت از کشور عراق نباید اجازه دست درازی به آمریکا و متحدانش بدهند.

ماه محرم و صفر ماه بیداری امت اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت: ماه محرم و صفر ماه بیداری امت اسلام و آشنایی با فرهنگ ناب اسلام است و باید در کنار عزاداری برای سالار شهیدان هدف از قیام خونین کربلا در جامعه تبیین شود

امام‌ جمعه اراک برگزاری مراسم ها ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) باید به بهترین شکل ممکن اجرایی، با شکوه و همراه با محتوای کامل و معنای هدفمند برگزار شود و اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم و مسؤولان باید نسبت به برگزاری آیین های عزاداری ماه محرم تلاش کنند، ابراز کرد: مراسم های ایام سوگواری ماه محرم و صفر باید برپایه انتقال مفاهیم عمیق نهضت و پیام عاشورا و معرفی ابعاد قیام حسینی برگزار شود.

آمادگی نیروهای مسلح با تمام قدرت برای دفاع از کیان اسلام

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امروز مکتب ناب حسینی باید به بهترین شکل ممکن در تمام جهان عرضه شود، اظهار داشت: مسیر حسینی مسیر جهاد، شهادت، امربه معروف و نهی از منکر و عمل صالح است و این مسیر پسندیده باید در اختیار همگان قرار گیرد تا همه و همه بتوانند بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین برگزاری رژه نیروهای مسلح در اراک، گفت: امروز نیروهای مسلح با تمام قدرت برای دفاع از کیان اسلام آماده هستند و اجازه دست درازی به بیگانگان را به هیچ احدی نخواهند داد.

شایان ذکر است، اتفاقات اخیر کارگری در شهر اراک  و کشتار مسلمانان مظلوم مردم میانمار از دیگر مواردی بود که در خطبه های نمازجمعه اراک به آن ها پرداخته شد.

گفتنی است، نمازگزاران اراکی پس از اقامه نماز جمعه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، خشم خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و متحدانش فریاد زدند.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات