۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۲۸۵۴۵
آیت الله دری نجف آبادی:

اقتصاد مقاومتی با کار و تلاش محقق می شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با کار و تلاش محقق می شود، گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش در ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه کشور باید بیش از پیش نهادینه شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در نشست با علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار کرد:  تحقق اقتصاد مقاومتی سبب رفع بسیاری از مشکلات و آسیب ها در کشور می شود. 

ترویج فرهنگ کار و تلاش در ایران اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با کار و تلاش محقق می شود، گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش در ایران اسلامی در راستای رسیدن به اهداف عالیه کشور باید بیش از پیش نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز با توجه به شرایط باید در زمینه های گوناگون به خودکفایی برسیم، اظهار کرد: تولید صادرات محور و همچنین مقابله از واردات کالاهای خارجی که نمونه آن در داخل کشور در حال تولید است، با جدیت باید از سوی مسؤولان پیگیری شود.

مشکلات اخیر کارگران شرکت هپکو و آذرآب اراک

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به مشکلات اخیر کارگران شرکت هپکو و آذرآب اراک، گفت: امروز کارخانه هپکو چهار هزار میلیارد ریال ارزش ریالی دارد و این در حالی است که این کارخانه هشت هزار میلیارد ریال به بانک ها، بیمه تامین اجتماعی و امور مالیاتی بدهی دارد.

امام جمعه اراک بازگشت کارخانه هپکو از بخش خصوصی به دولت را بهترین راهکار حل مشکلات این کارخانه دانست و بیان داشت: دولت با حمایت از صنایع به خوبی می تواند در مسیر رشد و آبادانی ایران اسلامی گام بردارد و نقش آفرین باشد.

کارگران حامی و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز کارخانه هپکو دارای هشت هزار میلیارد ریال بدهی است، ابراز داشت: کارخانه هپکو اراک در نخستین سال واگذاری، بیش از 2 هزار و 800 میلیارد ریال ماشین آلات از این کارخانه به فروش رسانید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه بیان کرد: کارگران کارخانه های هپکو و آذرآب اراک در همه حال به خوبی حامی و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند و امروز باید قدردان این زحمت کشان جامعه باشیم.

به گزارش رسا، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صبح امروز با هدف بررسی مشکلات کارگران آذراب و هپکو به استان مرکزی سفر کرد./842/پ202/ب1

ارسال نظرات