۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۳۰۸۶۴
آیت الله دری نجف آبادی:

دستگاه های امنیتی با هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کنند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دستگاه های امنیتی با هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کنند، گفت: دشمنان اسلام با نقشه های شوم خود سعی در نفوذ در داخل جامعه اسلامی دارند تا از این طریق به جامعه اسلامی آسیب بزنند.
آیت الله دری نجف آبادی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک لحظاتی پیش در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت امام جمعه اراک با حضور مدیران استانی برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی فعالان عرصه امنیت کشور کرد.

مقابله با باندهای آشکار و نهان شرارت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی باید با هوشیاری تمام در برابر باندهای آشکار و نهان شرارت، قاچاق مواد مخدر، مشروبات الکلی، سلاح و انسان، شبکه های جاسوسی، نفوذی و شیطانی بر ارتقای امنیت ملی بیفزایند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دستگاه های امنیتی با هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کنند، ابراز کرد: دشمنان اسلام با نقشه های شوم خود سعی در نفوذ در داخل جامعه اسلامی دارند تا از این طریق به جامعه اسلامی آسیب بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروزه تهاجم علمی، فرهنگی، فکری، اخلاقی، تربیتی، اقتصادی و سیاسی از سوی غرب و شرق وجود دارد که عموم مردم جامعه اسلامی باید با هوشیاری و قدرت تمام در برابر این تهاجمات بایستند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: مسلمانان باید با قوت ایمان و اراده، دشمن را در بن خانه های خود زمین گیر کنند زیرا اگر قوت ایمان و اراده ضعیف باشد، دشمن با نقشه های خود جامعه اسلامی را زمین گیر می کند.

تلاش مسلمانان در راستای برملا کردن نقشه های پلید دشمنان

امام جمعه اراک تاکید کرد: نیروهای مسلح و انتظامی باید در برقراری نظم، امنیت و تخریب لانه های شیطان حداکثر تلاش خود را کرده و به دشمن اجازه ورود به جامعه اسلامی را ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) که می فرمایند:"شکست دشمن در خانه ما، ذلت محسوب می شود" گفت: مسلمانان باید دشمنان را در خانه خودشان شکست داده و نقشه هایشان را نقش بر آب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به تلاش مسلمانان در راستای برملا کردن نقشه های پلید دشمنان، تصریح کرد: مسلمانان در صد سال گذشته کم کاری هایی نیز داشته اند که امروزه باید با توکل بر خداوند متعال جبران شود.

ضرورت تدابیر حکیمانه ستاد اربعین استان مرکزی

امام جمعه اراک با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی، ابراز کرد: ستاد مربوط به اربعین استان مرکزی باید تدابیر حکیمانه ای اندیشیده و با استفاده از نقاط قوت و ضعف سالیان گذشته برنامه ریزی های دقیقی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: برپایی موکب ها و رفت و آمدها باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده باشد تا شاهد برقراری نظم به بهترین نحو باشیم.

ضرورت برقراری نظم و امنیت جاده ها

آیت الله دری نجف آبادی ابراز کرد: پلیس راهور نیز باید با درایت و هوشیاری تمام به برقراری نظم و امنیت جاده ها بپردازد و با آگاهی دادن به عموم مردم جامعه اسلامی از تصادفات جاده ای جلوگیری کند.

امام جمعه اراک گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در اولویت دیگر برنامه ها قرار دارد که باید با رعایت نظم، انضباط و امنیت صورت پذیرد زیرا راهپیمایی اربعین به عنوان یک شعار با عظمت است که باید با کیفیت و محتوا برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: اربعین حسینی نشانگر درخشش شیعه دریک راهپیمایی جهانی است که باید با عظمت و ارزشمندی تمام برگزار شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: راهپیمایی عظیم حسینی فرصتی مناسب است که باید با عزم، اراده، خردمندانه، حکیمانه و با رعایت اصول، ضوابط و عقلانیت صورت پذیرد.

امام جمعه اراک اسلام را دین حکمت دانست و اضافه کرد: اسلام دین عقلانیت و حکمت است که باید در تمام امور افزون بر توکل و توسل بر خداوند متعال، نظم و ضوابط رعایت شود.

انقلابی بودن به معنای خود سرانه بودن و هرج و مرج نیست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: اداره امور و مسؤولیت ها باید بر اساس ارزیابی ها به اشخاص صالح، شایسته، بالغ، عاقل و متناسب با توانایی ها و شایستگی آنان سپرده شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: انجام امور نیازمند کفایت، درایت، لیاقت، شایستگی و مدیریت است و مسؤولان باید بر اساس شایستگی های خود برای انجام مسؤولیت ها در رده های مختلف انتخاب شوند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: انقلابی بودن به معنای خود سرانه بودن و هرج و مرج نیست بلکه به معنای داشتن سرعت، دقت، شجاعت و کیفیت در انجام امور و تاثیر نگرفتن از دشمنان و تاثیر گذاشتن بر آنان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی جامعه اسلامی را همانند کشتی دانست و خاطر نشان کرد: عظمت، شکست، آسیب و موفقیت این کشتی برای تمامی مسافران این کشتی است که با همت و تلاش هشتاد میلیون نفر به موفقیت خواهد رسید.

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی با حضور مدیران استان مرکزی، هر دو هفته یکبار روزهای چهارشنبه در دفتر امام جمعه اراک برگزار می شود./842/پ201/ب1

ارسال نظرات