۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۳۲۴۲۳
آیت الله دری نجف آبادی:

مواضع غیر عقلایی ترامپ نشانگر چهره واقعی آمریکا بود

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مواضع احمقانه و غیر عاقلانه ترامپ علیه ایران، خلیج همیشه فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، برجام و دولت بسیار ناپسند بود که سبب شد چهره واقعی آمریکا یک بار دیگر به دنیا روشن شود.
آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با وزیر کشور آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز در دیدار رحمانی فضلی وزیر کشور که با حضور مسؤولان استانی در بیت امام جمعه اراک، برگزار شد، به سخنان اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت: مواضع احمقانه و غیر عاقلانه ترامپ علیه کشور، خلیج همیشه فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برجام و دولت بسیار ناپسند بود که سبب شد چهره واقعی آمریکا یک بار دیگر به دنیا روشن شود.

پاسخ قاطع رییس جمهور ایران اسلامی به ترامپ

امام جمعه اراک با بیان اینکه رییس جمهور ایران اسلامی با مواضع حکیمانه خود پاسخ محکمی به ترامپ داد، افزود: پاسخ قاطع و مودبانه رییس جمهور کشورمان نشان دهنده انسجام ملی بود که مایه سرافرازی مردم به ویژه خانواده معظم شهدا شده است.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به آزادسازی کرکوک اشاره کرد و گفت: امیدواریم بارزانی رییس اداره اقلیم کرد عراق، دست از لج بازی بردارد و به فکر کرد های عراق باشد تا در نتیجه صهیونیست های جنایتکار به این منطقه دست پیدا نکنند.

آزادسازی کرکوک نشانگر عظمت مسلمانان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه  برادران کرد عراق برادران ما نیز هستند، افزود: آزادسازی کرکوک عظمت مسلمانان و را در برابر تکفیری ها نشان داد و آنان بدانند نمی توانند با تفرقه افکنی بین مسلمانان به اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مردم و مسؤولان باید از دولت حمایت داشته باشند، افزود: در این دوره امیدواریم گام های بلندی برداشته شود و ما نیز برای سربلندی نظام و کشور از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: سه قوه زیر نظر رهبری و ولایت فقیه باید قدم های موثری برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند و در این مسیر وزارت کشور نقش خطیری را ایفا می کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد معارفه استاندار و شهردار کلانشهر اراک هستیم که امید استان این دو مدیر جدید ارشد استان در کنار نمایندگان برای توسعه همه جانبه استان تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: دکتر روحانی یکی از سرمایه های والای کشورمان است و توقع داریم با بهره مندی از نخبگان و افراد با تجربه در راستای حل مشکلات سیاسی، اقتصادی و اجرایی کشور قدم های بلندی بردارد.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه فردا پیکر مطهر شهیدان سردار عبدالله خسروی و سید جاوید حسینی در اراک تشییع می شود گفت: سردار خسروی از جانبازان دفاع مقدس و شهید حسینی نیز از جوانان برومند تیپ فاطمیون که در سوریه به شهادت رسیدند حق بزرگی بر گردن ما دارند./842/پ202/ب1

ارسال نظرات