۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۳۲۵۱۲
امام جمعه موقت ایلام:

سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و تفکر حسینی است

امام جمعه موقت ایلام گفت: حمله به سپاه و تضعیف آن یعنی هدف قرار دادن انقلاب اسلامی زیرا که سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و تاکنون در هر زمینه ای ورود کرده موفق و سربلند بوده است.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مسجد ابوالفضل شهر ایلام اظهار داشت: نهضت کربلا دانشگاه ایثار و مقاومت و مدرس آن سید و سالار شهیدان است.

وی افزود: سفیران کربلا حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بازگو کننده آن حماسه بزرگ بودند و با تمام قوا از حماسه بزرگ عاشورا پاسداری کردند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی خاطر نشان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه حسینی در طول ۸ سال دفاع مقدس و امروز در دفاع از حرم آل الله نشان دادند که درس ایثار و شهادت را بخوبی فرا گرفته اند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام ابراز داشت: دشمنان از روحیه جهادی و شهادت طلبانه مکتب عاشورا هراسنند و این را می توان از رفتار آنها بخوبی دید که دست به هر کاری می زنند تا نور این مکتب انسان ساز را خاموش کنند اما هربار بر نورانیت آن مکتب اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامی ایران برپایه دو رکن اساسی ایثار و شهادت بنا شده است و تمامی ابر قدرت های ظالم جهان را به چالش کشیده و ترس را بردل های آنها افکنده است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه سپاه پاسداران مولود انقلاب اسلامی و تفکر حسینی است، گفت: مقاومت و ایستادگی سپاه پاسداران در مقابل مستکبران و زورگویان جهان و در راس آنها آمریکا نشات گرفته از روحیه حسینی که مشتمل بر روحیه ایثار و شهادت، است.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تاکید کرد: نهاد مقدس سپاه پاسداران در دل تمامی افراد جامعه قرار دارد و خاری است در چشم دشمنان که چشم دیدن امنیت و آرامش را در ایران اسلامی که دارای همسایگانی بدون هیچ امنیتی است، ندارند.

امام جمعه موقت ایلام عنوان داشت: روحیه جهاد، ایثار، شهادت و مقاومت را سپاه در منطقه نهادنیه کرده و تبدیل به پایگاهی برای حمایت از مظلومان در مقابل ظالمان شده است که نظام سلطه و آمریکا بشدت از این مساله نگران و ناراحت هستند.

وی در پایان گفت: حمله به سپاه و تضعیف آن یعنی هدف قرار دادن انقلاب اسلامی زیرا که سپاه حافظ دستاورد های انقلاب اسلامی است و تاکنون در هر زمینه ای ورود کرده موفق و سربلند بوده است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات