۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۳۲۷۶۰
آیت الله سعیدی:

مسؤولان دست چدنی آمریکا در دستکش مخلمی اروپا را ببینند/ نباید از مکر و حیله دشمن غافل شد

امام جمعه قم با بیان این که مسؤولان باید وجود دست چدنی آمریکا در دستکش مخلمی اروپا را ببینند، گفت: دل مسؤولان کشور نباید از تهدیدها و دیوانه بازی های رییس جمهور آمریکا بلرزد.
آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم در سال 89، گفت: سفر رهبر انقلاب دارای آثار و برکات بسیاری بود و مردم قم همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب هستند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا، گفت: آمریکا همواره پس از پیروزی انقلاب توهم ابرقدرتی داشته است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: کشور ایران روزی به دلیل خیانت رژیم پهلوی در غل و زنجیر آمریکای مستکبر قرار داشت اما به برکت قرآن  و اهل بیت(ع) و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم غل و زنجیرهای اسارت نسبت به استکبار پاره شد و انقلاب مسیر اسلام ناب محمدی را در پیش گرفت.

امام جمعه قم با بیان این که استقلال طلبی و فریاد مردم خواب را بر آمریکا آشفته کرد، اظهار داشت: دشمن با توطئه ها و نقشه های گوناگون در فکر دوباره به اسارت در آوردن مردم ایران هستند، امروز رییس جمهور آمریکا تاکتیک قلدری را چاشنی دیوانگی کرده است.

وی ادامه داد: رییس جمهور آمریکا با این روش می خواهد هر مسأله داخلی و خارجی خود را حل کند، هدف ترامپ از این یاوه گویی ها این است که دل عده ای را در داخل کشور بلرزاند تا بگویند به این دیوانه چیزی داده شود تا از دست از کارهای خود بردارد.

آیت الله سعیدی با بیان این که آمریکایی ها دلالی این کار را با هماهنگی کامل به اروپایی ها سپردند، ابراز داشت: مسؤولان نظام هوشیار باشند، رهبر معظم انقلاب در دیدار خبرگان تأکید کردند که مسؤولان نباید از مکر و حیله دشمنان به ویژه آمریکایی ها غافل نشوند.

وی عنوان کرد: مسؤولان باید وجود دست چدنی آمریکا در دستکش مخلمی اروپا را ببینند، دل مسؤولان کشور نباید از تهدیدها و دیوانه بازی های رییس جمهور آمریکا بلرزد، مسؤولان نظام با قاطعیت و توکل به خدا و همچنین اعتماد به ملت ولایتمدار باید به رژیم جنایتکار آمریکا بگویند که جمهوری اسلامی ایران دیوانه تر از ترامپ را سر جایش نشانده و او را نیز سر جای خود خواهد نشاند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و ترامپ امروز علیه سپاه قهرمان موضع می گیرند، سخنان فرمانده کل سپاه و حرکت های سردار سلیمانی در منطقه خواب را بر دشمنان به ویژه آمریکایی ها آشفته و آنان را پریشان کرده است.

وی اضافه کرد: مناطقی که تحت طمع و طعمه ای برای آمریکا بود امروز از دست آن ها بیرون آمده است، سپاه پاسداران در دل مردم جای دارد و با قدرت لایزال الهی و تحت هدایت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزم راسخ دارد که منطقه را از فاسدان، مفسدان، گمراهان، آمریکایی ها و صهیونیست ها پاک کند.

آیت الله سعیدی تأکید کرد: به فضل الهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی توطئه های مستکبران به ویژه آمریکایی ها را نقش برآب می کند و نقشه های آنان را خنثی خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به حمایت جدی رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید از مردم مسلمان و مظلوم میانمار، خواستار اهتمام مردم برای کمک به این مردم مظلوم شد./1323/۲۰۱/ح

ارسال نظرات