۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۳۲۹۴۸
آیت الله کعبی:

مراقب باشیم برجامی دیگر به ما تحمیل نکنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به شکل گیری برجامی دیگر در حوزه موشکی و دفاعی هشدار داد و از مسؤولان خواست نهایت هوشیاری خود را در این زمینه بکار گیرند.
آیت الله عباس کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار شماری از فعالان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در مؤسسه امام خمینی(ره) بر لزوم هوشیاری نسبت به نقشه های شوم دشمنان تأکید کرد.

وی ضمن محکوم کردن اظهارات وقیحانه و خصمانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، تصریح کرد: ملت سرفراز ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و با قدرت و صلابت راه خود را ادامه می دهند و مرعوب دشمنان نخواهند شد.

آیت الله کعبی برجام را حاوی درس و عبرت های فراوان برای ملت و مسؤولان دانست و تأکید کرد: مذاکرات هسته ای و برجام ثابت کرد که نمی توان به دشمن اعتماد کرد و همواره باید در قبال نقشه های شوم  آنان هوشیار بود.

وی نسبت به شکل گیری برجامی دیگر در حوزه موشکی و دفاعی هشدار داد و گفت: هدف اصلی آمریکایی ها از فشار بیشتر به جمهوری اسلامی ایران، وادار ساختن ما به عقب نشینی از برنامه دفاعی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: این برنامه تضعیف جبهه مقاومت اسلامی را نشانه گرفته است، مسؤولان کشور باید در این خصوص هوشیار باشند و ذره ای انفعال از خود نشان ندهند.

آیت الله کعبی در بخش دیگری از سخنان خود، گریزی هم به تحولات عراق زد و دیدگاه های خود را درباره طرح آمریکایی و صهیونیستی رفراندوم در کردستان عراق تبیین کرد. /924/۲۰۲/ح

ارسال نظرات