۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۳۴۰۹۳
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران اسلامی در مسیر توسعه تجهیزات نظامی با هیچ کشوری مذاکره نمی کند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در مسیر توسعه تجهیزات نظامی با هیچ کشوری مذاکره نمی کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در راستای ارتقای آمادگی دفاعی در برابر بدخواهان و دشمنان گام بر می دارد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در مسیر توسعه تجهیزات نظامی با هیچ کشوری مذاکره نمی کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت در راستای ارتقای آمادگی دفاعی در برابر بدخواهان و دشمنان گام بر می دارد.

استراتژی استقلال و عظمت ایران اسلامی

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد، خاطر نشان کرد: توسعه تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی با هدف ایستادگی در برابر زیاده خواهان و زور گویان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عدم مذاکره ایران اسلامی در رابطه با قدرت دفاعی کشور را بهترین استراتژی برای استقلال و عظمت و سربلندی کشورمان دانست و ابراز کرد: امروز باید بسیاری از هزینه ها را کاهش دهیم و در مسیر ارتقای قدرت دفاعی قدم برداریم.

کارشکنی و بدعهدی های آمریکایی ها در رابطه با برجام

امام جمعه اراک با اشاره به بدعهدی های آمریکایی ها در رابطه با برجام، گفت: امروز آمریکا در موضوع برجام به دنبال کارشکنی و بدعهدی است و ما نیز باید با هوشیاری با قدرت در برابر متجاوزان ایستادگی کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی رهبر معظم انقلاب ‌با قاطعیت فرمودند هیچ گفتمانی درباره مسائل دفاعی کشور نداریم مهم‌ترین نقشه راه عظمت ایران اسلامی است به همین منظور دولت و مجلس و دیگر ارکان نظام باید با وحدت و اقتدار از منافع ملت کشور پاسداری کنند

امام جمعه اراک تصریح کرد: مسؤولان ایران اسلامی باید همچون گذشته با صلابت همیشگی خود در برابر زیاده‌خواهی آمریکای جهان‌خوار و متحدانش در منطقه ایستادگی و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تجربه‌های تاریخی ایران اسلامی نشانگر آن است که باید بنیه دفاعی و نظامی مستحکمی داشته باشیم و ملت هوشیار و آگاه ایران ‌با تقویت روز‌افزون قدرت دفاعی و نظامی در برابر تجاوز گرگ‌های جنایتکار و مدعیان حقوق‌بشر ایستادگی خواهد کرد. 

حکومت جهانی امام زمان حکومت عدل است

آیت الله دری نجف‌آبادی در ادامه آرمان مهم انقلاب و جمهوری اسلامی  را برقراری عدالت دانست و خاطر نشان کرد: امروز در جامعه اسلامی باید با برنامه ریزی و تلاش در مسیر تحقق عدالت در حوزه های گوناگون گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حکومت جهانی امام زمان(عج) حکومت عدل است، بیان داشت: امروز باید با افراد بی عدال، فاسد و متجاوز به حقوق مردم در جامعه مقابله کرد و عدالت را در جامعه اجرایی و زمینه عدالت جهانی را تبیین کنیم.

حضور 20 میلیونی شیعیان و مسلمانان جهان در کنگره عظیم اربعین

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به گردهمایی بزرگ اربعین حسینی، گفت: حضور 20 میلیونی شیعیان و مسلمانان جهان در کنگره عظیم اربعین نماد عشق و ارادت به اهل بیت(ع) و عزت و اقتدار مسلمانان جهان است.

آیت الله دری نجف‌آبادی شیعیان و مسلمانان جهان در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی ضمن با آرمان های اسلام و ائمه اطهار به حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) بیعت خواهند کرد و اعلام خواهند کرد تا آخرین نفس بر سر آرمان های خود با امام حسین(ع) مقابله و ایستادگی می کنند.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات