۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۵۳۶۱۹۷
امام جمعه بهار:

امروز تمام دنیا به ذات اصلی آمریکا پی برده است

حجت الاسلام حاتم نیا گفت: سخنان رهبری با گذشت زمان یک به یک ظهور پیدا می کند و درستی سخنان و پیش بینی های ایشان برای همه اثبات شده است.
حاتم نیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام حبيب اله حاتم نيا امام جمعه شهر بهار ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه همدان به توهین های ترامپ اشاره کرد و گفت: ترامپ و دیگر متحدان او به این امید به عراق لشکر کشی کرده بودند تا بتوانند منطقه خاورمیانه را از آن خود کنند ولی این جمهوری اسلامی بود که پیروز نهایی شد.

وی ادامه داد: با تمام هزینه هایی که در این زمینه انجام داده بودند فکرش را هم نمی کردند چنین شکست سنگینی را متحمل شوند و دیدند این پرچم ایران اسلامی بود که در عراق برافراشته شد.

امام جمعه بهار آمریکا را حامی اصلی تروریست خواند و گفت: آمریکا علی رغم برافروختن پرچم مبارزه با داعش آنهم به دروغ کاری را پیش نبرد اما جهانیان دیدند نیروهای ایرانی از اصلی ترین دلایل از بین رفتن داعش و عقب نشینی های آنها بودند.
 
حجت الاسلام حاتم نیا توجه به نصایح و سخنان رهبر را بهترین راهکار شرایط کنونی دانست و گفت: در مسئله برجام حضرت آقا از روز اول به بد عهدی آمریکا هشدار داده بودند اما عده ای در جهت عکس سخنان ایشان عمل می کردند.

وی تصریح کرد: هر چه که رهبری فرمودند با گذشت زمان یک به یک ظهور پیدا میکند و درستی سخنان و پیش بینی های ایشان برای همه اثبات شده است.

حجت الاسلام حاتم نیا با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) گفت: خداوند دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است و تمام فعالیت های آنها در نهایت به نفع نظام و انقلاب تمام می شود.

وی بی آبرویی آمریکا در دنیا را بی سابقه توصیف کرد و گفت:  امروز تمام دنیا به ذات اصلی آمریکا پی برده است و دیگر هیچ کشوری حاضر به بستن پیمان با آنها نیست.

امام جمعه بهار بیداری مردم در سراسر دنیا را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: گاهی می شود با ظلم به مردم حکومت کرد اما نمی توان فهم افراد را از آنها گرفت.

حجت الاسلام حاتم نیا سپاه را متعلق به همه مردم دانست و گفت: دشمنان ما فکر می کنند سپاه تعداد محدودی از نیروهای نظامی است که در پادگان مشغولند و این بزرگترین اشتباه آنها است.

وی ادامه داد: سپاه یعنی همه ملت ایران و ملت ایران نیز به معنای سپاه پاسداران است و این دو هیچ وقت از هم جدا نخواهند شد و روز به روز این علاقه بیشتر می شود./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات