۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۵۳۶۲۸۶
نمایشگاه مطبوعات/ حجت الاسلام بجانی مطرح کرد؛

ضرورت راه اندازی گفتمان عاشورا و مهدویت انقلابی در جامعه

مسؤول هماهنگی شورای حزب الله شمال غرب کشور گفت: برای مقابله با جریان های انحرافی باید گفتمان عاشورای انقلابی و مهدویت انقلابی را راه اندازی کنیم تا جامعه در دام فرقه های انحرافی گرفتار نشود.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا درهفتمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح الله بجانی مسؤول هماهنگی شورای حزب الله شمال غرب کشور ضمن حضور در غرفه این خبرگزاری در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از بطن فرقه شیخیه، فرق بابیت و بهائیت را پایه ریزی کردند، گفت: دشمن توانست با ایجاد این فرقه ها ضربه محکمی به جریان مهدویت در کشور وارد کنند.

مدیر مسؤول هفته نامه سراسری خط انقلاب ادامه داد: فعالیت های این فرقه ها سبب شد تا بتوانند در طول تاریخ از جوامع شیعه بحث مهدویت را حذف کنند.

وی افزود: دشمنان بعدها به بهانه مبارزه با بهائیت، حجتیه را به وجود آوردند؛ فرقه حجتیه بعد از کودتای 28 مرداد راه اندازی شد و با اینکه بیشتر نیروها و سران رژیم شاهنشانی عضو بهائیت بودند، هیچ اعتراضی به این فرقه نشد و از همین می توان نتیجه گرفت که فرقه حجتیه نیز دامی دیگر از سوی دشمن برای حذف مهدویت بود.

حجت الاسلام بجانی خاطرنشان کرد: فرقه حجتیه در جریان انقلاب، امام راحل را کمک نکردند و این موضع را برای خود افتخار می دانستند؛ بعد از انقلاب هم تشکیل حکومت اسلامی را امری لغو می دانستند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: اینها بعد از انقلاب گفتند دین باید از سیاست جدا شود که امام خمینی(ره) به صراحت پاسخ دندان شکنی به آنها دادند؛ فرق حجتیه، بابیت و بهائیت برای حذف مهدویت به وجود آمده اند و تاکنون مقداری هم موفق شده اند؛ به عبارت دیگر تا در جامعه مقداری بحث مهدویت مطرح می شود، اینها سعی می کنند تا آن را از میان ببرند و جریانی انحرافی را در کنار آن مطرح می کنند تا اذهان عمومی منحرف شود.

وی ابراز داشت: امام خمینی(ره) فرمودند «اگر مسؤولان نظام غفلت کنند از این رسالت عظیم (تشکیل حکومت جهانی) اینها خائن و ضد انقلاب هستند»؛ بنابراین هدف اصلی از تشکیل نظام اسلامی زمینه سازی برای ظهور مهدوی است و ما باید به پیروی از رهبر معظم انقلاب که همه اعمالشان در این جهت است، به دنبال زمینه سازی ظهور حجت خدا در زمین باشیم.

حجت الاسلام بجانی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان برای ضربه زدن به بال دیگر شیعه که جریان عاشورای حسینی است، بحث تشیع انگلیسی را به وجود آورده است، تصریح کرد: این فرقه راه اندازی شده تا شعائر حسینی را بد معرفی کند و با طرح مباحثی همچون قمه زنی و از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی در امور کشور اسلامی ایران اخلال ایجاد کنند.

مسؤول هماهنگی شورای حزب الله شمال غرب کشور بیان کرد: بعید نیست که از بطن تشیع انگلیسی، جریانی تولید شود که به صورت علنی معارف امام حسین(ع) را انکار کنند.

وی در پایان یادآور شد: برای مقابله با جریان های انحرافی باید گفتمان عاشورای انقلابی و مهدویت انقلابی را راه اندازی کنیم تا جامعه در دام فرقه های انحرافی گرفتار نشود./۸۴۱/۲۰۱/ح

ارسال نظرات