۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۳۶۳۳۷
امام جمعه موقت اراک:

اعتماد به آمریکا خلاف فطرت و عزت انسانی است

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه اعتماد به آمریکا خلاف فطرت و عزت انسانی است، گفت: امروز باید بیش از گذشته در مقابل نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشیم.
امام جمعه موقت اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام قاسم عبداللهی امام جمعه موقت اراک امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس اراک، بیان کرد:13آبان نماد مقاومت اسلامی در دشمنان و بدخواهان است

13آبان ماه یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی ها

حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه موقت اراک با اشاره به 13آبان ماه، بیان کرد: در تقویم، 13آبان ماه یادآور رشادت ها و شهادت دلاورانی همچون شهید فهمیده و دانش آموزان و دانشجویانی است که جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

امام جمعه موقت اراک آبان ماه یادآور دانشجویانی است که در سال ۵۷ در دانشگاه تهران در اعتراض به اعمال رژیم طاغوت گرد هم آمده بود و بدخواهان تعدادی از آنها را به شهادت رسانده و مجروح کردند.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه شهدای 8سال دفاع مقدس نماد اقتدار و مظهر رشادت در جهان هستند، خاطر نشان کرد: امروز یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی را گرامی می داریم و مردم و مسؤولان باید راه و اهداف این بزرگان را ادامه دهند.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: یاد و نام این شهیدان بزرگوار را گرامی می داریم و امیدواریم خداوند همه ما را بسیجی قرار دهد و در همان راهی قدم بگذاریم که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم و حافظان امنیت کشور قدم گذاشتند.

وی در ادامه با بیان اینکه تفکرات لیبرالی از انقلاب اسلامی تاکنون در کشور وجود داشته است، بیان کرد: با وجود تفکرات لیبرالی دانشجویان پیرو خط امام فساد خانه آمریکایی را تسخیر و اسنادش را خارج کردند و مشخص شد استکبار جهانی در پی چه جنایاتی در ایران بود.

هرگز به آمریکایی ها نمی شود اعتماد کرد

امام جمعه موقت اراک با بیان اینکه هرگز به آمریکایی ها نمی شود اعتماد کرد ، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص پیامدهای اعتماد به آمریکا مرتب هشدار می دهند که باید مراقب بود.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر اینکه اعتماد به آمریکا خلاف فطرت و عزت انسانی است، گفت: امروز باید بیش از گذشته در مقابل نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان هوشیار باشیم.

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان فرمودند، از دشمنی آمریکا غفلت نکنید، چراکه امروز برخی از افراد جاهل تصور می کنند آنها ایران دوست هستند اما مرتب برای ایران و ملت مشکل آفرینی می کنند.

شهدای مدافع حرم سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده اند

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده اند، خاطر نشان کرد: جوانانی که حامی ایران، انقلاب، نظام و گوش به فرمان رهبر هستند با نثار جان خود از امنیت ایران دفاع می کنند و در واقع این عزیزان، ایران پرست واقعی هستند.

امام جمعه موقت اراک با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار جهانی باید هم در شعار و هم در عمل باشد، خاطر نشان کرد: امروز همگان باید در مسیر مقابله با استکبار جهانی وحدت را سرلوحه امور خود قرار دهیم؛ زیرا هر فردی در مقابل توطئه های دشمنان وظیفه شرعی بر عهده دارد.

به گزارش رسا، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات