۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۷۰۴
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر خبر داد؛

فعالیت جهادی خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول در مناطق روستایی الشتر

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از اعزام طلاب و فعالیت تبلیغی این قشر در مناطق روستایی و کپرنشین خبر داد و گفت: حضور طلاب برای بصیرت بخشی و مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی است.
تبلیغ دین

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی مجموعه کادر، اساتید و طلاب مبلغ حوزه در این شهرستان بیان داشت: فعالیت طلاب برای ترویج فرهنگ انفاق و کمک به محرومان و ترویج احکام اسلامی مؤثر است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان خواهر در مناطق روستایی و کپرنشین این شهرستان افزود: فعالیت طلاب امری مهم برای تبیین و ترویج ارزش ها و مقابله با ضدارزش ها است و طلاب مبلغ با انجام فعالیت تبلیغی در مناطق محروم و دور افتاده تلاش می کنند که از گسترش آسیب های اجتماعی در این مناطق جلوگیری کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: اعزام طلاب این مدرسه در قالب حلقه های ۱۰نفره در سطح روستاها صورت می گیرد و خواهران مبلغ مشغول تبلیغ در راستای ارتقای سطح فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه می شوند و با بصیرت بخشی بین مادران تلاش می کنند در تربیت نسلی انقلابی و کارآمد ایفای نقش کنند.

شاهوردی با بیان اینکه توزیع کتب رساله، خوراک، پوشاک و لوازم التحریر به خانواده های نیازمند با همکاری حوزه الشتر و خیران انجام می شود، اظهار داشت:این امر اقدامی مؤثر برای تقویت فرهنگ جهادی و تبیین روحیه کمک به هم نوعان در جامعه است.

وی با بیان اینکه با همت طلاب و مردم خیر شهرستان اقلام مورد نیاز جمع آوری شده و توسط طلاب بسته بندی و توزیع می شود، اظهار داشت: این حرکت جهادی از تابستان امسال آغاز شده تا با عنایت خداوند متعال ادامه خواهد داشت.

شاهوردی تبلیغ را لازمه بصیرت بخشی و آگاه سازی نسل جوان در برابر هجمه ها و توطیه های فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: این مهم برای مصون سازی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان در برابر آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر کانون خانواده را بهترین کانون تربیت و رشد فرزندان خواند و بیان کرد: در سایه بصیرت بخشی به والدین و هوشیاری مادران نسبت به هجمه ها و آسیب های اجتماعی که نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است، می توان فرزندان را در برابر این آسیب ها مصون ساخت./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات