۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۶۷۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

بستر ورزش های همگانی در مدارس علمیه ایجاد شود

حجت الاسلام دشتکی حضور طلاب و روحانیان را در مراکز ورزشی دارای ابعاد تبلیغی دانست و گفت: حضور طلاب و روحانیان در مراکز ورزشی و ارتفاعات استان می تواند افزون بر بعد ورزشی و سلامتی، دارای ابعاد تبلیغی فراوانی باشد.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان شب گذشته در جلسه شورای عالی بسیج طلاب و روحانیان که در مدرسه آخوند برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش در حوزه های علمیه اظهار داشت: ورزش عرصه ای مغفول در حوزه علمیه است که باید احیا شود.

وی در ادامه ابراز داشت: تبلیغات اسلامی استان همدان این آمادگی را دارد تا در زمینه توانمند سازی طلاب در زمینه ورزش و سلامت گام بردرد و این مساله نیازمند تعامل است.

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: ورزش شنا همان گونه که در روایات به آن فروان توصیه شده می تواند تا حد زیادی در سلامتی افراد دخیل باشد بدون آن که آسیبی برای بدن ایجاد کند.

وی حضور طلاب و روحانیان را در مراکز ورزشی دارای ابعاد تبلیغی دانست و گفت: حضور طلاب و روحانیان در مراکز ورزشی و ارتفاعات استان می تواند افزون بر بعد ورزشی و سلامتی دارای ابعاد تبلیغی فراوانی باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: توجه به مساله ورزش لزوما نباید اذهان افراد را به ورزش های هزینه دار متبادر کند بلکه ورزش های همگانی بهترین گزینه برای مدارس علمیه است.

وی با اشاره به تهدید های امروز جامعه در مساله مواد غذایی و سبک زندگی اظهار داشت: در شرایطی که افراد از همه ابعاد در معرض بیماری هستند می توان با برنامه ریزی تا حد امکان در زمینه سلامتی ثبت قدم حرکت کرد.

حجت الاسلام دشتکی در پایان با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج مساله ورزش در حوزه های علمیه گفت: مساله ورزش در جامعه روحانیت و مدارس علمیه باید دارای زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری شود./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات