۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۰۴۵۷
حجت الاسلام والمسلمین کلباسی:

خدمت به امام زمان همتای خدمت به همه انبیای الهی است

رییس مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به این که خدمت به امام زمان(عج) همتای خدمت به همه انبیای الهی است، گفت: خدمت به ایشان مبتنی بر شناخت معارف، اهداف و ابعاد مختلف شخصیت ایشان و رساندن آن به عالم است.
حجت الاسلام کلباسی کلباسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی در همایش میثاق طلاب و روحانیون با امام زمان(عج) که امشب در شبستان امام علی(ع) مسجد مقس جمکران برگزار شد، با اشاره به این که این همایش به همت ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی صورت پذیرفته است، گفت: این ستاد متشکل از مسجد مقدس جمکران، تولیت مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان صدا و سیما، اداره فرهنگ و ارشاد، مؤسسات علمی و پژوهشی مهدویت و مهدیه های سراسر کشور است.

رییس مرکز تخصصی مهدویت هدف ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی را اینگونه توصیف کرد: این ستاد تشکیل شده است تا فعالیت های تبلیغی، علمی و پژوهشی مهدویت را به عهده بگیرد و به مقتضای زمان در برابر آسیب ها به فعالیت بپردازد.

وی ادامه داد: امروزه رسالت طلاب و روحانیون علاوه بر عمل به وظایف طلبگی شان این است که ابتدا مسائل مهدویت را به خوبی آموخته و از آنها در برابر آسیب ها دفاع کنند و پیام مهدویت را به گوش همگان برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی خاطرنشان کرد: امروزه دنیا تشنه معارف ناب مهدویت است و اگر طلاب و روحانیون در این زمینه تلاش نکنند و پیام آن را به عالم نرسانند به یقین در قبال امام زمان(عج) کوتاهی بزرگی مرتکب شده اند.

رییس مرکز تخصصی مهدویت در پایان با اشاره به این که خدمت به امام زمان(عج) همتای خدمت به همه انبیای الهی است، ابراز داشت: خدمت به ایشان مبتنی بر شناخت معارف، اهداف و ابعاد مختلف شخصیت ایشان و رساندن آن به عالم است./841/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات