۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۴۰۶۵۸
امام جمعه تبریز خطاب به مسؤولان:

فرصت خدمتگزاری به مردم با جناح بازی به هدر نرود

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: منصفانه نیست که مسؤولان فرصت خدمتگزاری به مردم را با جناح بازی و رفیق بازی به هدر داد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر آذرشهر با تأکید بر خدمت بی‌منت مجموعه شهرداری به مردم اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی بایستی در مدیریت امور شهری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان این‌که فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه در هر حال نباید مورد غفلت قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع تنها با برخی اقدامات نمایشی محقق نمی شود، برخورد صحیح با مراجعین و تکریم مقام ارباب رجوع مورد تأکید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و است.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که ماهیت کاری برخی ادارات به گونه‌ای است که در ارتباط مستقیم با زندگی روزمره مردم قرار دارد، تصریح کرد: نارضایتی مراجعان که گاه نشأت گرفته از عدم تحقق خواسته هایشان در برخی از موارد است را می توان با برخورد مناسب و صحیح منتهی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که بی مهری و عدم رسیدگی به مسائل مردم به دور از فرهنگ اصیل اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی است، افزود: رمز موفقیت شهرداری و شورای اسلامی هر شهر و روستا، تنها خدمت صادقانه به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: اعضای شورای شهر و شهرداران بایستی از ورود به جریانات سیاسی و حزبی اجتناب کنند چون سیاسی شدن محیط کاری به دور از انصاف بوده و سبب پایمال شدن حق الناس خواهد شد؛ تنها این مهم است که خدمت به مردم باید خالصانه و بی منت باشد.

وی مردم را ولی نعمت مسؤولان نظام دانست و با تأکید بر این‌که ملت از بدو پیروزی انقلاب هر آنچه داشته اند را صادقانه در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم نظام کرده اند، گفت: منصفانه نیست که فرصت خدمتگزاری به چنین مردمی را با برخی جناحی و رفیق بازی به هدر داده شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان این‌که مردم شهرستان آذرشهر همواره حامی و پشتیبان انقلاب و نظام و پیرو رهنمودهای رهبری بوده و هستند، گفت: این شهرستان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی ظرفیت بسیار مهمی در عرصه های مختلف دارد که نباید مورد غفلت قرار گیرد./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات