۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۴۰۷۸۴
رسانه های دیگر در یک نگاه؛

اروپا همسنگر آمریکا

قرن ظهور و حضور، اقتدار دریایی در سایه هدایت‌های فرمانده‌ کل قوا، غلبه بر داعش با فرهنگ بسیجی، ۲۸ هشدار درباره توطئه‌های پسابرجام، مستند گفتیم، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قرن ظهور و حضور، اقتدار دریایی در سایه هدایت‌های فرمانده‌ کل قوا، غلبه بر داعش با فرهنگ بسیجی، ۲۸ هشدار درباره توطئه‌های پسابرجام، مستند گفتیم، بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که به موضوعات مختلفی از جمله فرجام برجام اشاره داشتند.

با توجه به نابودی داعش در منطقه می توان به جرأت گفت تنها تفکر و قدرتی که می توانست این گروه تکفیری را از بین ببرد تفکر و فرهنگ بسیجی بود چرا که بسیج با اعتقاد و ایمان و تمام وجود پا در عرصه میدان می گذارد و در برابر همه زیاده خواهی ها ایستادگی می کنند و در این میدان دو هدف بیشتر ندارد یا در این راه شهید می شود و یا در نبرد با دشمنان اسلام پیروز می شود.

با گذشت چند سال از برجام نه تنها این توافق مشکل اقتصادی کشور را حل نکرد بلکه بهانه ای برای توطئه دشمنان شد و باید از این اتفاق تلخ مسؤولان ما درس عبرت بگیرند نه به بهانه ها و وعده های دروغین دیگر سر میز مذاکره با اروپاییان بنشینند چرا که اروپا و آمریکا هر دو در یک سنگر علیه ایران تلاش می کنند.

گفتنی است رسانه ها امروز به موضوعاتی دیگری اشاره داشتند که آنها را در ادامه با هم می خوانیم.

قرن ظهور و حضور

روزنامه رسالت نوشت: در دهه آخر قرن بیستم، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و همه فرضیات جامعه شناسان، تاریخ دانان و علمای علم سیاست را به هم ریخت.

ادامه مطلب...

اقتدار دریایی در سایه هدایت‌های فرمانده‌ کل قوا

روزنامه جام جم نوشت: امروز باید آمادگی مورد نیاز برای مقابله با تهدیدات را بالا برده و بصیرت داشته و دشمن‌شناس باشیم تا بتوانیم از ارزش‌هایمان دفاع کنیم.

ادامه مطلب...

غلبه بر داعش با فرهنگ بسیجی

روزنامه حمایت نوشت: اگر امروز ملت شریف ایران، پیروزی جبهه مقاومت را بر تکفیری‌ها جشن می‌گیرند، به‌خوبی واقف‌اند که امنیت حال حاضر کشورمان، وامدار تفکر بسیجی است و همین سازمان پرافتخار جهانی است که پرونده داعش و تکفیر را در غرب آسیا مختومه کرد.

ادامه مطلب...

۲۸ هشدار درباره توطئه‌های پسابرجام

روزنامه کیهان نوشت: در حالی که آمریکا و اروپا در اتخاذ سیاست‌های کلی جهانی و منطقه‌ای همسنگر یکدیگرند آیا مذاکره مجدد با اروپا ساده‌لوحی سیاسی نیست؟

ادامه مطلب...

مستند گفتیم

روزنامه وطن امروز نوشت: آن روزی که ما کار را شروع کردیم یک تعهد و یک شرطی با هم داشتیم؛ آن هم اینکه پیش‌فرض‌‌های خودمان را کنار بگذاریم و حتی روایت‌‌های موجود را هم کنار بگذریم. به این فکر نکنیم که ما الان به این روایت نزدیک هستیم پس این روایت درست است و این باید در مستند استفاده شود.

ادامه مطلب...

در تکاپوی معتبرسازی تهدیدات

روزنامه جوان نوشت: شکست داعش به رغم سرمایه‌گذاری‌های فراوان جبهه متحد غربی، عبری و عربی، بخشی از قدرت توسعه یافته جبهه مقاومت با محوریت ایران را آشکارتر از قبل ساخت.

ادامه مطلب...

مسابقه مصرف

وطن امروز نوشت: در شرایطی که خبری از توسعه اقتصادی و افزایش رشد اقتصادی غیر وابسته به نفت در ایران نیست، افزایش مصرف کالاهای وارداتی در اصل غارت منابع کشور و زدن جیب آیندگان است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است که باید فکر جدی در مورد اقتصاد کشور کرد چرا که واردات بی رویه کالاهای بی کیفیت، تولیدات داخل و اشتغال جوانان را فلج کرده که این خیانتی به کشور و ملت ایران است./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات