۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۴۱۱۱۹
امام جمعه کرج:

مسلمانان با حفظ وحدت و هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کنند

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مسلمانان با حفظ وحدت و هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کنند، گفت: دشمنان و بدخواهان با برنامه ریزی برای تفرقه افکنی، وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند.
امام جمعه کرج

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  استان  البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی‌ نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج، با تبریک به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت سبب قدرت و انسجام مسلمانان جهان می شود و از بین رفتن اتحاد مسلمانان بر پیکره اسلام ضربه وارد می کند.

هدف دشمن تفرقه افکنی در بین مسلمانان است

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مسلمانان با حفظ وحدت و هوشیاری توطئه های دشمن را خنثی کنند، گفت: دشمنان و بدخواهان با برنامه ریزی برای تفرقه افکنی، وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: امروز استکبار جهانی عربستان سعودی را تجهیز کرده و قصد دارد با دریافت مبالغ کلان در مسیر خدشه وارد کردن و از بین رفتن وحدت امت اسلامی حرکت کنند.

معیارهای سیاسی جامعه بر اساس سیره سیاسی پیغمبر اسلام باشد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی‌ برقراری وحدت میان امت اسلامی را یکی از رفتارهای شاخص رسول خدا (ص) دانست و ختاطر نشان کرد: راه، روش و سیره سیاسی پیامبر اسلام باید الگویی بزرگ برای مسلمانان جهان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: معیارهای سیاسی باید بر اساس سیره سیاسی پیغمبر اسلام در جامعه مشخص شود و در این راستا امام‌خمینی(ره) همواره بر این نکته تاکید داشتند که اسلام برای این آمده است تا تمام ملل جهان را متحد کند و اسلام در دنیا برقرار شود.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مسلمانان جهان باید نسبت به دسیسه های دشمنان آگاه و حساس باشند، گفت: صندوق یونیسف گزارش داده بود که در سال 2016 حدود 23 هزار نوزاد و چهار هزار و 272 مادر در یمن کشته شده اند و باید دید که کدام کشور بانی این امر بوده است.

حجت الاسلام حسینی همدانی‌ با بیان اینکه یکی از امورات مهم و کارساز در وحدت جهان اسلام ایجاد یک رسانه پیام رسان مشترک است، گفت: مسلمانان جهان باید از راه های گوناگون در راستای ترویج و گسترش وحدت گام بردارند.

خدمت رسانی به مردم هدف اصلی نمایندگان مجلس باشد

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به 10 آذر ماه سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس و روز مجلس، گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند وظایف آنان بسیار خطیر، مهم و سرنوشت ساز است و باید هدف خود را خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی بدانند.

امام جمعه کرج گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید اخلاق و جهت گیری های آیت الله سیدحسن مدرس این عالم فرهیخته را الگوی خود قرار دهند چراکه شهید مدرس تمام توان خود را برای اعتلا و نشر اسلام صرف کرد.

شایان ذکر است، 16آذر ماه روز دانشجو و اقدام علیرضا کریمی برای قرار نگرفتن مقابل ورزشکار اسراییلی از دیگر عناوین سخنان امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این شهر بود.

به گزارش رسا، نماز سیاسی عبادی جمعه در 900 شهر کشور برگزار می شود./842/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات