۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۲۱۲
خطیب جمعه نجف‌آباد:

اعلام پایتختی قدس، نشان از پایان حیات استکبار دارد

حجت‌الاسلام حسناتی درباره اقدام اخیر رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این دیوانگی‌ها نشان دهنده پایان راه این مستکبرین است و این اقدامات نفس‌های آخری است که برای باقی ماندن در منطقه خاورمیانه انجام می‌دهند.
حجت الاسلام حسناتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات هفته اخیر در منطقه گفت: آنچه امروز در منطقه شاهد هستیم شکست سنگین استکبار و سردمداران پست و دیوانه جهان است.

وی با اشاره به کشته شدن علی عبدالله صالح، رییس‌جمهور مخلوع یمن ادامه داد: دست عنایات الهی باعث شد تا مردم مظلوم یمن بار دیگر شاهد حقانیت قیام خود باشند و کودتایی که از درون خود معارضان یمنی برخاسته بود سبب کشته شدن رییس‌جمهورشان و باعث ننگ هر چه بیشتر حاکمان غاصب منطقه شد.

حجت‌الاسلام حسناتی در ادامه درباره اقدام روز گذشته ترامپ در اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی افزود: آخرالزمان و بشریت مبتلا به یک دیوانه، پست، رذل و آدم کش شده است که زشت‌ترین کار غیرانسانی و ضد حقوق بشر یک میلیارد و نیم مسلمان با فرمان خود به رخ عالم کشید.

وی در ادامه بیان داشت: اعلام پایتختی قدس شریف سال‌ها بود که در دستور کار اشغالگران و مستکبرین عالم قرار داشت و با به قدرت رسیدن ترامپ بهترین فرصت را برای عملی کردن نقشه خود دیدند و این دیوانه را جلو انداختند و خود در پشت قصه پنهان شدند.

نماینده ولی‌ فقیه در نجف‌آباد درباره تظاهرات مسلمانان در اکثر نقاط جهان بلافاصله بعد از شنیدن این فرمان تصریح کرد: این فرمان ترامپ نه تنها خشم مسلمانان بلکه خشم متحدان اروپایی‌اش را نیز برانگیخت و اگر قبله اول مسلمین در خطر قرار بگیرد باید بدانند امت اسلام، مراجع، علما همه یکپارچه به پا خواهند خواست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این دیوانگی‌ها نشان‌دهنده پایان راه این مستکبرین است و این اقدامات نفس‌های آخری است که برای باقی ماندن در منطقه خاورمیانه انجام می‌دهند.

امام‌جمعه نجف‌آباد درباره توجه ویژه به بحث اشتغال و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید کرد و بیان داشت: تکلیف ما در این زمان همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بیان کردند، که نگذارید وقت دولت و ملت به این مذاکرات گرفته شود و تنها این ملت یک راه دارد و آن شعار قولوا لااله‌الاالله تفلحوا است که شرح لااله‌الاالله یعنی ایستادگی محض در برابر ستم.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی در عرصه اقتصاد عملیاتی شود، اگر به داشته‌های خود قناعت کنیم و طمع نورزیم که هر ملتی طمع ورزید دچار ذلت شد و با تکیه بر دارایی‌های خود در تمام عرصه‌ها پیروز خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حسناتی در پایان با سخنان کوتاهی درباره زندگی مرحوم دکتر محمدعلی ابوترابی، ابوالشهید، گفت: این پدر شهید، که تنها فرزند پسر خود را در جنگ از دست داده بود در تمام عملیات‌ها حضور فعال داشت و پزشک متخصصی بود که تخصصش را فدای تعهدش کرد و امروز جامعه ما نیازمند پرورش چنین افرادی با این روح و فکر بلند الهی و انقلابی است. /1306/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات