۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۴۴۵۲۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بقا و ماندگاری آمریکا به حفظ صهیونیست ها وابسته است

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که آمریکایی ها معتقد هستند حیات آنها به داشتن فلسطین به عنوان یک نقطه مهم و راهبردی وابسته است، گفت: نابودی اسرائیل برابر با قطع دستان آلوده آمریکا و دیگر کشورهای غربی از خاورمیانه خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از بسیجیان برگزار شد به موضوع فلسطین اشاره کرد و با بیان این که تلاش های زیاده خواهانه آمریکا در موضوع قدس شریف راه به جایی نخواهد رسید، گفت: قدس پایتخت همیشگی و دائمی فلسطین است و چیزی نیست که آمریکایی ها بخواهند آن را به دیگران ببخشند.

وی با بیان این که نگاه جامع، عمیق و آینده نگرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نسبت به موضوع فلسطین مسیر حرکت را به همه کشورهای اسلامی نشان داد، افزود: همان طور که امام راحل همواره تأکید داشتند، موضوع فلسطین باید همواره مسأله نخست جهان اسلام باقی بماند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که امام خمینی(ره) با قدرت در برابر توطئه صهیونیست ها ایستادند و بسیاری از ملت های جهان را نیز نسبت به این فتنه آگاه کردند، بیان داشت: اگر امروز توجه بسیاری از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی به فلسطین است به دلیل تلاش های امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که نقطه اوج امت اسلامی فلسطین است، بیان داشت: سرزمین هایی که به زور از سوی مردم مظلوم فلسطین غصب شده است نقطه ای استراتژیک در خاورمیانه است که غربی ها با هدف خاصی صهیونیست ها را در این منطقه سکنی دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که آمریکایی ها به خوبی می دانند که از دست رفتن فلسطین همه رویاها و نقشه های آنها در خاورمیانه را از بین خواهد برد، تصریح کرد: همه تلاش آمریکایی ها امروز حفظ و گسترش دامنه تسلط و نفوذ صهیونیست ها در منطقه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها معتقد هستند حیات آنها به داشتن فلسطین به عنوان یک نقطه مهم و راهبردی وابسته است، خاطرنشان کرد: نابودی اسرائیل برابر است با قطع دستان آلوده آمریکا و دیگر کشورهای غربی از خاورمیانه خواهد بود.

وی با اشاره به این که تعیین قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ، محصول دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا برای منطقه است، تصریح کرد: آمریکایی ها برای حفظ منافع خود و رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه دست به هر جنایت می زنند که نمونه بارز آن را در ایجاد و راه اندازی گروه های تروریستی دیدیم.

حجت الاسلام غلامی حفظ و گسترش سیطره و وسعت جغرافیایی رژیم صهیونیستی را یک استراتژی غیر قابل تغییر در آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: ترامپ و اوباما در این اصل هیچ تفاوتی با ندارند چون حفظ و حمایت قاطع از صهیونیست ها جزء اصول راهبردی آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که آمریکایی ها، خاورمیانه را قلب دنیا می دانند و به همین دلیل بر تسلط و نفوذ در این منطقه تأکید دارند، افزود: آمریکا برای تداوم کدخدامنشی خود در جهان باید خاورمیانه را تحت سیطره خود قرار دهد، که در غیر صورت نمی تواند در عرصه جهانی به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با بیان این که همه توان و تلاش آمریکایی ها کاهش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه است، خاطرنشان کرد: ایجاد گروه های تکفیری در منطقه، تروریست پروری، جنگ های قومیتی، لشکر کشی به بهانه مقابله با تروریستم، تهدید و تحریم همه با هدف کاهش نفوذ و نقش آفرینی ایران اسلامی در منطقه است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که هدف آمریکایی ها جلوگیری از نفوذ منطقه ای جمهوری اسلامی ایران تا سال 2025 است، بیان داشت: آمریکایی ها به خوبی می دانند که تنها راه بقای آنها کاهش نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و سایر نقاط جهان است و همه این تلاش ها و توطئه ها به همین دلیل است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها مذاکرات هسته ای را تنها بهانه ای برای جلوگیری از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و حفظ جایگاه خود انجام دادند، افزود: آنها بهتر از همه می دانند که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال سلاح اتمی نبوده و نیست.

وی با تأکید براین که خاورمیانه قلب دنیا و این قلب امروز برای جمهوری اسلامی ایران می تپد، گفت: آمریکایی ها باید بدانند که در منطقه هیچ جایگاهی ندارند و باید هر چه زودتر از دخالت های بی جا در امور کشورهای منطقه به شدت پرهیز کند.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که امروز شرط موفقیت های امت اسلامی در برابر سیاست های آمریکا و دیگر کشورهای همپیمانش، وحدت و همبستگی اسلامی است، افزود: امت اسلامی باید با محکوم کردن و همچنین قیام جدی و گسترده علیه این اقدام ترامپ، مانع از تحقق این فتنه و توطئه خطرناک آمریکایی صهیونیستی شوند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات