۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۵۴۵۶۰۵
آیت‌الله صفایی بوشهری:

راه نجات کشور اطاعت از رهبر معظم انقلاب است

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه تنها راه موفقیت اطاعت از رهبر معظم انقلاب است، گفت: تنها راه موفقیت، نجات کشور، پیشرفت و توسعه و رضایت مردم اطاعت از رهبری است.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست طلاب و فعالان فرهنگی اجتماعی استان بوشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی با قدردانی از حضور حماسی مردم استان بوشهر در مراسم 9 دی اظهار داشت: حمایت از مقام معظم رهبری، دفع فتنه‌‌ها و مقابله با دشمنان انقلاب و ارزش‌ها از ویژگی‌های مردم استان بوشهر است که امروز در 9 دی گوشه‌ای از آن نمایان شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: حضور بسیار ارزشمند مردم در مراسم 9 دی و راهپیمایی، حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفع فتنه‌ها نشان از بزرگی مردم با اقتدار استان بوشهر است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت در سایه ولایت در استان بوشهر حاکم است خاطر نشان کرد: همدلی و هماهنگی  نیروهای ارزشی، حزب‌اللهی‌و انقلابی‌‌ زیر چتر ولایت در راستای تحقق اندیشه‌‌های مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه رئیسعلی جان خود را فدای دین کرد افزود: اکنون تمامی جوانان این استان با داشتن روحیه فداکاری، ایثارگری، رئیسعلی دلواری دیگری هستند و آماده اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و فدای جان خود در این راستا هستند.

وی با بیان اینکه تنها راه موفقیت اطاعت از مقام معظم رهبری است تاکید کرد: تنها راه موفقیت، نجات کشور، پیشرفت و توسعه و رضایت مردم اطاعت از مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ولایت‌مداری را از ویژگی‌های مردم این استان دانست و تصریح کرد: مردم استان بوشهر ضمن اینکه عشق به مقام معظم رهبری دارند ذوب در ولایت و آماده اجرای مطالبات معظم‌له هستند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات