۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۴۹۰۶۵
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

مسؤولان در مسیر خدمت به دین، اسلام و مردم گام بردارند

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت مسؤولان در مسیر خدمت به دین، اسلام و مردم گام بردارند و به عهدی که با مردم بسته اند عمل کنند.
 مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: مسؤولان در مسیر خدمت به دین، اسلام و مردم گام بردارند و به عهدی که با مردم بسته اند عمل کنند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در رابطه با اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سوء استفاده از مطالبات بحق مردم، به مقدسات توهین کردند و به تخریب اموال عمومی، کشتار مردمی و آتش زدن نماد ملی کشور پرداختند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی با اشاره به شناخت دشمن از سوی مردم و اقدام به موقع آنان، بیان کرد: هدف آشوبگران، ایجاد اغتشاش و ناامنی در فضای جامعه بود که با هوشیاری ملت سرفراز ایران اسلامی به سرانجام نرسید.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر این نکته که ملت پشتیبان ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش های والای انقلابی هستند، گفت: ملت فهیم جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 دی 96، انزجار خویش را از آشوبگران به نمایش گذاشتند و خواستار محاکمه آنان شدند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی با بیان اینکه مطالبات بحق ملت همچنان بر سر جای خویش باقی است، خاطرنشان کرد: مسوولان جمهوری اسلامی ایران باید نسبت به رفع مشکلات ملت تلاش کرده و با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در راستای احقاق حقوق مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: امروزه دشمنان، در پی چپاول و غارت منابع جمهوری اسلامی ایران هستند از این رو مسؤولان باید با قطع امید از سایر کشورها و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، مانع از تسلط بیگانگان بر ایران اسلامی شوند.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به تلاش دشمن در راستای ناکارآمد نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از نقشه های شوم خود، در راستای ایجاد  گرایش به غرب در میان جوانان تلاش می کنند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی به خدمات انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه ایران اسلامی، با وجود تمامی مشکلات، محاصره اقتصادی و فشار دشمن، در پیشرفت علم و علوم پایه، از ستون های علمی دنیا است.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در رابطه با ضرورت شرح مشکلات رژیم سابق برای جوانان ایران اسلامی، بیان کرد: رژیم سابق در راستای ارائه کوچک ترین خدمات به مردم مشکل داشت در حالی که امروزه به لطف و برکت انقلاب اسلامی ایران، به سایر کشورها پزشک صادر می کنیم./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات