۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۱۲۰
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

برگزاری آزمون بازپذیری حوزه فرصتی برای ادامه تحصیل طلاب

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری آزمون بازپذیری خبر داد و گفت: این آزمون فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.
آزمون ورودی سطح ۳ و سطح ۴ حوزه های علمیه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عنوان کرد: فروردین ماه آزمون باپذیری حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به عدم موفقیت برخی طلاب در زمینه تحصیل گفت: برخی طلبه ها پس از مدتی تحصیل در حوزه که به هر دلیلی انصراف داده اند و یا موفق به گذراندن دروس حوزه نشده اند، در صورت تمایل می توانند در آزمون بازپذیری شرکت کنند.

مهرابی بیان داشت: از اوایل بهمن ماه جاری زمان نام نویسی آغاز شده است و داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون می توانند اقدام کنند و با شرکت در آزمون ورودی پس از کسب امتیاز لازم در مدارس ادامه تحصیل دهند.

وی اظهار داشت: هر طلبه ای که به حوزه وارد می شود باید در انجام وظایف تحصیلی خویش کوشا باشد و قدر موقعیتی که در آن قرار می گیرد را بداند، کسی که علاقه و هدف مشخصی ندارد نباید جای دیگری را پر نماید.

مهرابی گفت: هر سال داوطلبان زیادی متقاضی ورود حوزه علمیه هستند و اما با توجه به ظرفیت مدارس میزان پذیرش اعلام می شود و تلاش می کنیم در دوره های آزمون و مصاحبه هر فردی که توانمندی بیشتری دارد، جذب شود بنا بر این داوطلبان در کنار توانمندی باید انگیزه و هدف مشخصی داشته باشند و با انتخاب صحیح در حق دیگر داوطلبان ظلم نکنند.

پذیرش طلاب بر اساس کیفی سازی مدارس صورت می گیرد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان ادامه داد: در پذیرش انتخاب بر اساز کیفی سازی مورد توجه بیشتری قرار می گیرد و مدیران مدارس نباید کیفیت را فدای کمیت سازند.

وی عنوان داشت: در نشست هایی با حضور مدیران و معاونان اولویت ها در پذیرش طلبه و بایست هایی که در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد بیان خواهد شد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات