۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۵۵۴۷۶
آیت الله علما:

ایران با تکیه بر اسلام به قدرتی اثرگذار در جهان تبدیل شده است

آیت الله علما گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اسلام است و این نظام بر پایه تکیه بر اسلام به قدرتی بزرگ و اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در همایش فرهیختگان فرهنگی که با حضور استان های منطقه هشت نیروی انتظامی برگزار شد، ابراز داشت: امور فرهنگی باید با محتوا بوده و اثرگذاری بلند مدت داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه اکثر کارهای فرهنگی که در جهان برگزار می شود فناپذیر هستند زیرا محتوای این امور فرهنگی سطحی و پوچ است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام تمام امور فرهنگی ماندگار هستند زیرا بر پایه فطرت و سرشت انسان طرح ریزی شده اند.

وی در ادامه مطرح کرد: همین مبنا قرار دادن اسلام در همه امور موجب شکل گیری انقلاب اسلامی ایران از سوی امام راحل شد.

آیت الله علما بیان داشت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اسلام است و این نظام بر پایه تکیه بر اسلام به قدرتی بزرگ و اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: امروز رهبر معظم انقلاب با توجه به اهمیت امور فرهنگی، تاکید بسیاری بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ به ویژه در میان نسل جوان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: باید همه مردم و مسؤولان در مقوله فرهنگ پرتلاش ظاهر شده و فرهنگ غنی مبتنی بر اسلام را در کشور ترویج و نهادینه سازند./857/پ203/ب1

ارسال نظرات