۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۵۶۰۷۳
آیت الله علما:

امام راحل با تکیه بر مردم، ابرقدرتهای جهان را به زانو درآورد

آیت الله علما با اشاره به اینکه امام خمینی با تکیه بر دانش و بینش و مردم، ابرقدرتهای جهان را به زانو درآورد، گفت: طلاب باید این دو سرمایه ارزشمند را در وجود خویش رشد دهند تا هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مسؤولان و طلبه های خواهر و برادر شهرستان هرسین ابراز داشت: طلاب باید فراگیری علم و جهاد با نفس را در وجود خویش پرورش دهند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هوا و هوس دنیوی تا لحظه وداع همراه انسان است و با اشکال مختلف دست از سر انسان بر نمی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انسان باید از ابتدای جوانی تا لحظه وداع با هوا و هوس خویش در ستیز و جنگ باشد و اجازه ندهد این هوا و هوس دنیوی بر وی مسلط شود.

وی در ادامه اظهار داشت: توجه به علم و فراگیری دانش مفید در زندگی طلاب باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و در کنار این کسب علم، با نفس و تمایلات دنیوی خویش بجنگد.

آیت الله علما مطرح کرد: اگر توجه به کسب علم و جهاد با نفس در وجود انسان پرورش یابد زمینه جلب توجه خداوند را فراهم کرده و انسان را به کمال و سعادت می رساند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: طلاب باید این دو سرمایه ارزشمند را در وجود خویش رشد دهند تا هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امام خمینی (ره) با تکیه بر دو سرمایه دانش و بینش در مقابل ابرقدرتهای جهان ایستاد و آنها را مغلوب خویش ساخت و این امر باید برای طلاب الگو قرار گیرد./857/پ203/ب1

ارسال نظرات