۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۵۶۳۷۴
تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت امام جمعه طبس:

حجت الاسلام مهاجریان خدمات ارزشمندی را به مردم طبس ارائه کرد

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت امام جمعه طبس، گفت: حجت الاسلام مهاجریان سالیان متمادی در کسوت امامت جمعه‌ طبس، پدری دلسوز برای مردم منطقه، عالمی انقلابی و بصیرت آفرین و همچنین خدمات ارزشمندی را در تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح، فکر و عمل مردم آن خطه ارائه کرد.
حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت حجت الاسلام مهاجریان مقدم، امام جمعه طبس پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

خبر درگذشت عالم پارسا و ربانی  حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم(طاب ثراه)، امام جمعه‌ خدوم و انقلابی طبس موجب تألم و تأثر بسیار شد.

ایشان سالیان متمادی در کسوت امامت جمعه‌ طبس، پدری دلسوز برای مردم منطقه، عالمی انقلابی و بصیرت آفرین و همچنین خدمات ارزشمندی را در تربیت نفوس و تعالی بخشیدن به روح، فکر و عمل مردم آن خطه ارائه کرد.

اینجانب درگذشت حزن‌انگیز این عالم فرزانه را به جامعه‌ علمی و عموم مردم متدین و عزیز طبس و همه‌ ارادتمندان آن روحانی مخلص، به ویژه به خاندان محترم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم./880/د103/ب1

ارسال نظرات