۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۵۶۹۰۸
آیت الله دری نجف آبادی:

اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت و سختی نیست

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت و سختی نیست، گفت: مسؤولان باید با برنامه ریزی و تلاش در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که در دانشگاه پیام نور اراک برگزار شد، بیان کرد: سخنرانی و شعار راهکار حل اقتصاد مقاومتی و مشکلات کشور نیست.

امام جمعه اراک با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت و سختی نیست، اظهار داشت: مسؤولان باید با برنامه ریزی و تلاش در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به راهکار های تحقق اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: ساده‌زیستی مردم و مسؤولان، تولید ملی، صرفه جویی، قناعت و پرهیز از ریخت و پاش ها، راه های رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

آیت الله دری نجف آبادی رشد تولید ناخالص ملی و  با اشتغال پایدار در کشور را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و خاطر نشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری تمامی مسؤولان در جایگاه های گوناگون است.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با انتقاد نسبت به واگذاری های بدون برنامه در کشور، گفت: واگذاری های بدون برنامه در سال های گذشته به اقتصاد کشور آسیب جدی وارد کرده و بسیاری از این مشکلات در سطح صنایع استان مرکزی مشخص است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه امروز اقتصادی کشور در ساختار کنونی با اشکالات اساسی مواجه است، خاطر نشان کرد: گفتمان هدفمند برمبنای اقتصاد مقاومتی سبب توسعه و استحکام اقتصاد مقاومتی می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه توسعه اقتصادی در ایران اسلامی نیازمند عزم ملی دانست و ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی راهکاری برای حرکت کشور به سمت بالندگی است و این مهم نسخه شفابخش اقتصاد کشور محسوب می شود./۸۴۲/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات