۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۵۵۹۴۲۴
آیت الله علما:

حمایت از تولید داخلی سبب خودکفایی می شود

آیت الله علما در دیدار با نماینده مردم منطقه اورامات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از افراد خلاق، دلسوز و متخصص در زمینه تولید ملی استفاده شود تا مطالبات رهبر معظم انقلاب محقق شود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، شهاب نادری نماینده مردم منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از علمای اهل سنت با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار با تبریک ایام نوروز ابراز داشت: در سال جدید بازنگری بر اعمال و اقدامات خود در سال گذشته باید در اولویت امور قرار گیرد و در پرتو آیات الهی و انس با آموزه های دینی می توان می توان به مراتب بالاتری از کمال و معرفت دست یافت و در نهایت به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نامگذاری سال جدید با عنوان حمایت از کالای ایرانی را نوعی خودکفایی دانست و اظهار داشت: باید از افراد خلاق، دلسوز و متخصص در زمینه تولید ملی استفاده کرد تا مطالبات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

امام جمعه کرمانشاه جدیت و تلاش همه جانبه مسؤولان و مردم را خواستار شد و گفت: بی تفاوتی نسبت به مشکلات نظام سبب تضعیف انقلاب خواهد شد بنابراین احساس مسؤولیت و تعصب داشتن نسبت به مطالبات رهبری جامعه را شکوفا خواهد ساخت.

وی پایان تأکید کرد: هر مسؤولی باید وظیفه خود را در جهت اعتلای نظام به نحو احسن انجام داده و از کسب و کارهای داخلی و تولید کننده ایرانی پشتیبانی کرد./857/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات