۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۶۰۲۲۷
آیت الله طبرسی:

حمایت بن سلمان از صهیونیسم چهره خبیث سعودی ها را نمایان کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران به حمایت ولیعهد تازه به دوران رسیده سعودی در حمایت از رژیم اشغال گر قدس اشاره کرد و گفت: رژیم سعودی این بار به صورت آشکار چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: نامگذاری امسال تکلیف مردم و مسؤولان را در سال جدید مشخص کرده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تحقق عملی شعال سال رشد و شکوفایی اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های داخلی برای تحقق مطالبات رهبری در سال جدید بهره گیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی راهکارهای مناسبی را برای مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن در سال جدید ارائه کردند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید برای مقابله با توطئه های اقتصادی دشمن همدل شوند.

امام جمعه ساری با بیان این که به طور حتم تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید اثرات مطلوبی برای اقتصاد کشور در پی خواهد داشت، تصریح کرد: نباید نامگذاری های سالانه مقام معظم رهبری پس از مدتی از سوی مسؤولان سبک شمرده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین اقداماتی که دولت باید در سال جدید به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری دنبال کنند مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاق کالا و همچنین جلوگیری از واردات بی رویه کالا به کشور است.

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه بر اساس آمار منتشر شده در سال واردات کالا از صادرات پیشی گرفته است، بیان داشت: دولت باید در سال جدید از واردات کالاهای غیر ضروری به کشور به شدت پرهیز کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دولت باید در سال جدید بسترهای لازم را برای صادرات کالاهای ایرانی به دیگر کشورهای جهان را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: واردات بی رویه کالا به داخل کشور موجب وابستگی کشورمان به خارج از کشور خواهد شد و این مسأله با اصول و آرمان های انقلاب در تضاد است.

وی با بیان این که حمایت از کالای ایرانی باید در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، تصریح کرد: هر ایرانی باید نسبت به خرید کالای داخلی تعصب داشته باشد و در آن صورت شاهد رونق اقتصاد داخلی خواهیم بود.

امام جمعه ساری بر ضرورت تغییر سبک زندگی در کشورمان به منظور تحقق عملی شعار سال تأکید کرد و گفت: متأسفانه امروز سبک زندگی غربی در خانواده های ایرانی رونق و رواج دارد که باید تغییر پیدا کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که آحاد جامعه باید نسبت به خرید کالای ایرانی دغدغه جدی داشته باشند، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی موجب عزت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف خواهد شد.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت تقویت کیفیت کالای تولید داخلی تأکید کرد و گفت: اگر کیفیت تولید داخلی افزایش پیدا کند به طور حتم شاهد افزایش خرید کالای ایرانی از سوی هر ایرانی خواهیم بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که تولید کنندگان باید نسبت به تقویت کالای مرغوب اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع در تامین کالا این است که مواد اولیه بسیاری از کالاها در کشور وجود دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مصرف کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی مناسب در جامعه است، تصریح کرد: در این خصوص رسانه ها به ویژه رسانه ملی باید با برنامه سازی مناسب در جهت فرهنگ سازی در جامعه اقدام کنند.

وی با انتقاد از واردات برخی کالاهای غیر ضروری به کشور گفت: چرا نباید تسهیلات مناسب در اختیار تولید کننده داخلی قرار گیرد تا ما چادر نماز و جانماز را از چین وارد نکنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت ولیعهد تازه به دوران رسیده سعودی در حمایت از رژیم اشغال گر قدس اشاره کرد و گفت: رژیم سعودی این بار به صورت آشکار چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد.

آیت الله طبرسی این اقدام بن سلمان را اقدامی حیوانی توصیف کرد و افزود: امروز امت اسلامی باید نسبت به مواضع خطرناک سعودی ها واکنش نشان دهند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات