۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۵۶۰۶۴۳
امام جمعه همدان:

جامعه نیازمند انقلابی در عرصه قرآن است

امام جمعه همدان با بیان این مطلب که امروز جامعه نیازمند انقلابی در عرصه قرآن است، گفت: علما و نخبگان جامعه باید برای سعادت جامعه انقلابی قرآنی رقم بزنند.
دیدار با طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان بعد از ظهر امروز در همایش استانی با محوریت قرآن کریم و استکبار ستیزی که در ملایر برگزار شد با اشاره به اهمیت زندگی قرآنی در جامعه اظهار داشت: نباید در زمینه قرائت و زیبا خوانی قرآن سرآمد باشیم اما در عمل به آن عقب گرد کنیم.

وی با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی انسان خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه باید خود را در همه ابعاد جامعه قرآنی کنند و بدانند که قرآن برای همه شئون زندگی انسان برنامه دارد.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان این مطلب که امروز جامعه نیازمند انقلابی در عرصه قرآن است، گفت: علما و نخبگان جامعه باید برای سعادت جامعه انقلابی قرآنی رقم بزنند.

وی افزود: علما و حوزه های علمیه باید راهکاری نوین را برای استفاده حداکثری از قرآن پیشنهاد دهند تا قرآن بیش از پیش در جامعه ترویج و نهادینه شود.

آیت الله طه محمدی گفت: همه بزرگان دین و مکتب شیعه از فیوضات قرآن بهره گرفته و به درجات متعالی دست یافته اند و باید برای رسیدن به جامعه قرآنی تلاش کرد.

وی ادامه داد: انس و الفت با قرآن برکات زیادی دارد و دلیل عقب ماندگی برخی کشورهای اسلامی دوری از حقیقت قرآن است و در حالی که برخی کشورهای غیر اسلامی با استفاده از مفاهیم والای قرآنی توانسته اند جامعه خود را تا حد زیادی به سوی ترقی سوق دهند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات