۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۶۱۰۱۷
آیت الله دری نجف آبادی:

پرداخت تسهیلات در مسیر حمایت از تولید و اشتغال صورت پذیرد

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در سال حمایت از کالای ایرانی افزود: پرداخت تسهیلات باید در حمایت از بخش واقعی تولید و اشتغال صورت پذیرد تا سبب رونق و شکوفایی اقتصاد شود.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در دیدار رییس اداره امور شعب و جمعی از مدیران بانک مهر اقتصاد استان مرکزی با اشاره به ضرورت هدفمندسازی تسهیلات بانکی در کشور اظهار داشت: باید هزینه‌های اجرایی بانک‌ها و قیمت پول کاهش یابد و تسهیلات بانک‌ها هدفمند و با نظارت کامل پرداخت شود.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در سال حمایت از کالای ایرانی افزود: پرداخت تسهیلات باید در حمایت از بخش واقعی تولید و اشتغال صورت پذیرد تا سبب رونق و شکوفایی اقتصاد شود.

امام جمعه اراک با گلایه از بی‌انضباطی‌های مالی در جامعه گفت: رقابت ناسالم سمی مهلک بوده و عمل به اقتصاد مقاومتی از ضروریات امروز کشور و جامعه به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: پیاده‌سازی احکام و شریعت اسلام در بانکداری اسلامی ومبارزه با رباخواری باید سرلوحه کار همه بانک‌ها قرار گیرد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: با انتخاب افراد و کارکنان امانت‌دار وشایسته در پاسخگویی به ارباب رجوع اهتمام ورزید و با نظارت و مراقبت بر سیستم در سلامتی سازمان بکوشید.

علی حجت پور رییس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در سال 96 اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت مالی از صنایع و شرکت‌های استان مبلغ بیش از 4 هزار و 50 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و عقود اسلامی و به تعداد 13 هزار و 130 فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی به اقشارمختلف مردم استان پرداخت شده است.

حجت پور افزود: توجه وحمایت از تولید داخل یکی از راهبردهای اصلی بانک است وعلیرغم برخی تصورات ذهنی بر عدم پرداخت تسهیلات در ابتدای سال در بخش حمایت از کالای ایرانی پرداخت تسهیلات توسط همه شعب بانک مهر اقتصاد از ابتدای سال جدیدبه مردم آغاز شده است.

رییس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان مرکزی ادامه داد: در راستای پیاده‌سازی بانکداری اسلامی تشکیل اداره بانکداری اسلامی، برگزاری آموزش‌های کاربردی با حضور خبرگان حوزه و دانشگاه و برپایی نمایشگاه‌های بانکداری اسلامی، چاپ  و توزیع چندین جلد کتاب وجزوات آموزشی از مهمترین اقدامات بانک مهر اقتصاد بوده است./842//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات