۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۶۱۵۴۷
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

استفاده از پیام رسان های داخلی مصداق حمایت از کالای ایرانی است

حجت الاسلام تقی پور حمایت مردم از پیام رسان های داخلی را نمونه عینی و بارز حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ باور و اعتماد ملی به تولید ایرانی است.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان مازندران با تاکید بر اجرایی کردن شعار امسال برای حمایت از کالای ایرانی، گفت: ایجاد فضای با ثبات در حوزه اقتصاد و نظارت دقیق دولت بر نوسانات ارزی و رفع التهاب در این فضا باید از سوی دولت با جدیت دنبال شود تا زمینه ای برای توسعه تولید داخلی و برنامه ریزی متولیان تولید در کشور فراهم شود.

وی افزود: برنامه ریزی درست و چشم اندازی دلگرم کننده برای فعالان تولید نیاز مهم اقتصاد در کشور است و این مهم با همکاری و همراهی مردم و دولت محقق می شود.

امام جمعه گتاب با تاکید بر فرهنگ سازی برای تولید کالای ایرانی در سطح کشور، گفت: خرید کالای ایرانی باید از دستگاه های دولتی، مسؤولان و اثرگزاران جامعه به صورت عملی ترویج شود و همه با عزمی جزم از کالاهای با کیفیت داخلی در برابر سیل ورود کالاهای خارجی و وارداتی حمایت کنند.

وی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی تنها بر خرید مردم از کالای ایرانی نیست بلکه باید شاهد افزایش کیفیت و کاهش قیمت کالاهای تولید در برابر کالای خارجی در بازار رقابتی جهانی باشیم.

حجت الاسلام تقی پور حمایت مردم از پیام رسان های داخلی را نمونه عینی و بارز حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: حمایت از کالای ایرانی نیازمند یک فرهنگ باور و اعتماد ملی به تولید ایرانی است و مردم به جای استفاده از پیام رسان های خارجی در کشور از پیام رسان های داخلی استفاده کنند.

وی با اشاره به هجمه های سنگین علیه پیام رسان های ایرانی در شبکه های اجتماعی و رسانه های خارجی، تصریح کرد: پیام رسان های ایرانی با تلاش و کوشش دانشمندان جوان ایرانی و به صورت بومی طراحی شده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اسناد منتشر شده در خصوص همکاری های مدیران شبکه های اجتماعی خارجی با سرویس های جاسوسی بیگانه به ویژه آمریکا و اسرائیل، اظهار داشت: برنامه های طراحی شده در شبکه های اجتماعی بیگانه با هدایت های دشمنان برای اخلال در امنیت کشور است و باید در این خصوص هوشیارانه عمل کنیم.

وی تاکید کرد: کشورهای پیشرفته و در رتبه های بالای اقتصاد جهانی، ده ها سال با اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور خود و حمایت از کالای داخلی در برابر کالاهای بیگانه موجب رشد فناوری و اقتصادی خود را فراهم کردند و دسترسی به این قدرت و جایگاه کاری ممکن برای ما است.

حجت الاسلام تقی پور خودباوری را از شعارهای مهم انقلاب اسلامی در برابر دشمنان و بیگانگان دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی امروز الگوی برجسته ای برای ملت های دیگر در زمینه اتکا به نیروهای خود است که از جمله آن پیشرفت موشکی و نظامی کشور ما بود و امروز شاهد پیشرفت های موشکی انصارالله در یمن با تکیه بر دانش بومی هستیم./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات