۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۲۵۹۷
آیت الله مظاهری:

تدابیر آیت الله سیستانی سبب انزوای دشمنان اسلام در عراق شده است

رییس حوزه علمیه اصفهان گفت:‌ حضرت آیت‌الله سیستانی در طی این سال‌ها با ایجاد اتّحاد بین طوائف گوناگون عراق و نیز حفظ وحدت شیعه و سنّی دشمنان اسلام را در عراق به انزوا کشاندند.
دیدار نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله مظاهری

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی، صبح امروز با حضرت آیت‌الله مظاهری دیدار کرد.

حضرت آیت‌الله  مظاهری در این دیدار، با تکریم جایگاه و خدمات ارزندۀ حضرت آیت‌الله سیستانی، نقش با اهمیّت ایشان در حراست از حوزۀ علمیّۀ نجف اشرف را بسیار مهم و ماندگار ارزیابی کردند.

رییس حوزه علمیه اصفهان در این زمینه، با بیان اینکه در زمان حاضر، مؤثّرترین عامل برای شوکت و اقتدار اسلام، حفظ اتّحاد مسلمانان است، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله سیستانی در طی این سال‌ها با ایجاد اتّحاد بین طوائف گوناگون عراق و نیز حفظ وحدت شیعه و سنّی و با تدابیر عالیۀ خود، به فضل الهی و لطف حضرت ولی‌عصر(عج) دشمنان اسلام را در عراق به انزوا کشاندند و از این جهت نقش برجستۀ ایشان در صیانت از کیان اسلام و مسلمین، در تاریخ تشیّع ماندگار خواهد شد.

حضرت آیت‌الله مظاهری همچنین در این دیدار، از فعالیّت‌های خالصانه و تلاش‌های عالمانه حجت ‌الاسلام شهرستانی در ادارۀ امور مربوط به حضرت آیت‌الله سیستانی و خدمت به حوزه‌های علمیه، به‌ویژه حوزۀ علمیه قم قدردانی کرده و تصریح کرد: یکی از امتیازهای جناب آقای شهرستانی، عقلانیّت، درایت و تدبیر ایشان است که در پیشبرد اهداف بزرگ حضرت آیت‌الله سیستانی، تأثیر بسیار به‌سزایی دارد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با ابلاغ سلام آیت‌الله سیستانی، از الطاف همیشگی آیت‌الله العظمی مظاهری تشکر و قدردانی کرد./1304/د103/ب1

ارسال نظرات