۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۶۳۳۱۰

عمامه گذاری طلاب با حضور آیت الله نوری همدانی

شماری از طلبه‌های سطح عالی حوزه علمیه قم، به دست حضرت آیت‌الله نوری همدانی معمم شدند.
عمامه گذاری طلاب با حضور آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) مراسم عمامه گذاری در دفتر حضرت آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم که با حضور مردم، طلاب و روحانیان برگزار شد، حضرت آیت‌الله نوری همدانی، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام زمان(عج) ملبس شدن طلاب به لباس مقدس روحانیت را امری مهم‌ و با ارزش دانست.

این مرجع تقلید در توصیه به طلابی که معمم شدند، طلبگی را امتداد راه انبیای و اولیای الهی دانست و تلبس آن ها را به لباس سربازی امام زمان(عج) تبریک گفت و بر ضرورت انجام رسالت طلبگی تأکید کرد.

گفتنی است، در این مراسم، شماری از طلبه‌های سطح عالی حوزه علمیه قم، به دست حضرت آیت‌الله نوری همدانی معمم شدند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه با بیان توصیه‌هایی برای طلابی که ملبس به لباس مقدس روحانیت شده‌اند، برای آنها آرزوی توفیق کرد تا این طلاب بتوانند در عرصه خدمت به مردم و تبلیغ دین به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کنند.

لازم به ذکر است، در این جلسه که به مناسبت جشن میلاد پر خیر و برکت امام زمان(عج) برگزار شد، مداحان به مدیحه سرایی پرداختند و ضمن قرائت دعای فرج به همراه حاضران در جلسه، سلامتی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) را از خداوند متعال خواستار شدند./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات