۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۶۳۸۶۱
حجت الاسلام ولی پور:

تبلیغ در مدارس بیمه کننده دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان به اهمیت انجام فعالیت تبلیغی بین نسل جوان و نوجوان اشاره و عنوان کرد: تبلیغ در مدارس بیمه کننده دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی است.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، خروجی حوزه را تبلیغ خواند و بیان داشت: مهم ترین رسالت طلاب تبلیغ است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ در طرح هجرت و آمین  در مدارس افزود: حضور و انجام فعالیت تبلیغی مبلغان لازمه روشنگری و بصیرت بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان است.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اینکه در جامعه امروز بیشتر هجمه ها نسل جوان را هدف قرار داده است، اظهار داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان و معرفت افزایی عاملی مهم برای مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی است.

وی عنوان داشت: فعالیت مبلغان در مدارس همواره بررسی می شود و تلاش می شود در سایه برگزاری دوره های آموزشی نقاط ضعف مبلغان تقویت شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان به همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: این همکاری در تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز مؤثر بوده و به سلامت روانی جامعه نیز کمک می کند.

وی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان، اقامه نماز جماعت، برگزاری گفتمان های دینی با موضوعات مختلف جامعه از جمله فعالیت مبلغان در مدارس و با هدف تقویت و تحکیم بخشی به باورهای دینی و کانون خانواده ها است.

حجت الاسلام ولی پور یادآور شد: برخی مبلغان به صورت ساعتی در مدارس آموزش و پرورش فعالیت تبلیغی دارند و برخی نیز مبلغان طرح هجرت هستند که در مناسبت های برای تبلیغ علوم دینی به مدارس اعزام می شوند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات