۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۶۴۴۳۷
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان در خدمتگزاری به مردم بهانه‌ای ندارند

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که غفلت از رسیدگی به مشکلات ملت شایسته مسؤولان نظام اسلامی نیست، گفت: مسؤولان در خدمتگزاری به مردم بهانه‌ای ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه با اشاره به این‌که اغلب مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبه‌رو هستند، اظهار داشت: مشغله کاری روزمره نباید موجب غفلت مسؤولان از خدمتگزاری به مردم شود.

وی با تأکید بر این‌که غفلت از رسیدگی به مشکلات ملت شایسته مسؤولان نظام اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان در خدمتگزاری به مردم بهانه‌ای ندارند؛ به عبارت بهتر خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع در ادارات؛ مانند سایر فرایض دینی باید مورد توجه ویژه مدیران ادارات قرار گیرد.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که تقویت معنویت و احساس مسؤولیت برای رفع مشکلات و دغدغه ها، رسالت مسؤولان برای خدمت رسانی به مردم است، گفت: مسؤولان خود را جدا از ملت ندانند؛ توفیق خدمتگزاری به مردم نباید با برخی کارهای سیاسی و جناحی به هدر داده شود.

امام جمعه مراغه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ضرورت تنظیم بازار و مقابله با هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم گفت: انتظار داریم مسؤولان دغدغه‌های ملت را درک کنند و بدانند که درگذران زندگی برای قشر ضعیف جامعه بسیار سخت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح افزایش نمایندگان مجلس تصریح کرد: انتظار داریم نماینده حوزه انتخابی مراغه و عجب شیر نیز در جهت تصویب و جلب آرای موافق برای تصویب افزایش تعداد نماینده های این حوزه از یک به دو نماینده اهتمام کند؛ چراکه وکلای مردم باید پیگیر مسائل مربوط به حوزه انتخابیه خود باشند.

همچنین علی جلیلی، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به تصمیم رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از توافق بین المللی برجام گفت: تجربه نشان داده هرگاه به آمریکا و غرب اعتماد کرده ایم؛  از پشت خنجر خورده ایم، این اقدام ناشیانه ترامپ دور از عقلانیت بوده است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات