۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۶۴۸۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدرسه سازی مصداق بارز کار خیر است

نماینده ولی فقیه در لرستان مدرسه سازی را مصداق بارز کار خیر عنوان کرد و گفت: مدرسه سازی کاری خیر در راستای عمران و آبادانی و توسعه کشور است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در همایش خیرین مدرسه ‌ساز گفت: مدرسه‌سازی بخشش از خزانه الهی است.

وی با بیان اینکه کار خیر مدرسه‌ ساز مقدس و امری مهم در راستای تعلیم و تربیت، عمران، آبادانی و توسعه کشور است، افزود: کار خیران مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است.

مدرسه سازی تجارتی معنوی و ماندگار است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از آن به ‌عنوان پدیده برکت مادی و معنوی یاد کرده است، عنوان داشت: خیران در امر خیر دارای همت بلند هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه خیرین مدرسه ‌ساز الگوی مناسبی برای ایجاد مجموعه‌های خیرین در زمینه‌های مختلف هستند، خاطر نشان کرد: عده‌ای با کار خیر ثروتشان را بیمه و ماندگار کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه کار خیر مدرسه سازی مدرسه ‌سازی توشه برداشتن برای زندگی ابدی و آخرت است، اظهار داشت: مدرسه سازی تجارتی معنوی و ماندگار است و خیران به دنبال تجارت فاسد نشدنی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مدرسه‌ سازی را ایثار و جهاد با مال دانست و گفت: اخلاص عمل در این کار بسیار مهم است و خیرین در امر خیر الگوی مردم در جامعه هستند./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات