۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۶۷۱۸۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رهبر معظم انقلاب بهترین فرد پس از رحلت امام برای مدیریت نظام اسلامی هستند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس رحلت بنیانگذاز کبیر انقلاب اسلامی، خبرگان ملت بهترین فرد را برای رهبری انقلاب اسلامی انتخاب کردند، گفت: به طور قطع و یقین مقام معظم رهبری بهترین فرد برای مدیریت نظام اسلامی بودند.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، بر ضرورت شناخت دقیق راه امام و حرکت در آن مسیر تاکید کرد.

وی با بیان این که پس رحلت بنیانگذاز کبیر انقلاب اسلامی، خبرگان ملت بهترین فرد را برای رهبری انقلاب اسلامی انتخاب کردند، افزود: به طور قطع و یقین مقام معظم رهبری بهترین فرد برای مدیریت نظام اسلامی بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حتی امروز هم ردای رهبری برازنده حضرت آیت الله امام خامنه ای است، بیان داشت: ایشان به حق خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب هستند و در این موضوع هیچ شکی نیست.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها شخصی در این نظام اسلامی هستند که به طور جدی در مسیر امام راحل گام بر می دارند، افزود: رهبری هم در گفتار، رفتار و هم عمل پیرو خط امام خمینی(ره) هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره این که مقام معظم رهبری به بهترین شیوه پس ارتحال امام خمینی(ره) توانستند کشور را مدیریت کنند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در سایه مدیریت مقام معظم رهبری به کشوری قدرتمند و تاثیرگذار در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از توطئه ها و دشمنی های  بدخواهان انقلاب با تدبیر و مدیریت صحیح مقام معظم رهبری خنثی شد، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی از جمله کشورهای تعیین کننده در منطقه به شمار می رود و این عزت و اقتدار به دلیل نوع مدیریت رهبری راس نظام اسلامی است.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که هر روز بر عزت و عظمت نظام اسلامی افزوده می شود، افزود: با وجود همه توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب اما هر روز شاهد تقویت جایگاه ایران اسلامی در عرصه های بین المللی هستیم‌.

مسؤول مدرسه علمیه شهید بهشتی نوشهر با بیان این که رمز پیشرفت و توسعه کشور در سال های اخیر تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف بوده است، بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر گاه مسوولان در مسیری که رهبری تعیین می کنند گام برمی دارند کشور در مسیر رشد و تعالی قرار می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف را بسیار اثرگذار و تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان کشور به جای پرداختن به حاشیه ها در جهت تحقق رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری گام بردارند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که نقش آفرینی ولایت فقیه در عظمت دادن به ملت ایران موجب عصبانیت و دشمنی نظام سلطه با ولایت و رهبری شده است، افزود: در دهه های اخیر دشمن همه توان خود را برای تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته اما همواره شکست خورده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان امت و ولایت، این تلاش دشمن را بی ثمر دانست و گفت: ملت ایران عاشق و دلداده ولایت و رهبری هستند و تا آخرین نفس پای ولایت خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در سال های پس از رحلت امام خمینی(ره) هیچ کس بهتر و شایسته تر از مقام معظم رهبری نمی توانست کشور و نظام را مدیریت کند، خاطرنشان کرد: در سایه همین مدیریت خردمندامه و هوشمندانه است که امروز دشمنان این گونه حیرت زده مانده اند.

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که انقلاب اسلامی با مدیریت صحیح رهبری هر روز بیشتر به قله های پیشرفت می رسد، تصریح کرد: امروز راه برون رفت از  مشکلات کشور نیز تبعیت از ولایت رهبری و حرکت در مسیری که ایشان تعیین می کنند است./۹۵۰/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات